וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטה חושפת: רגב ניסתה לטייח העברת מיליוני שקלים ללא מכרז

30.8.2015 / 20:49

תחקיר ערוץ 10 חושף: שרת התרבות קיימה התייעצויות עם בכירים במשרדה במטרה להסתיר קמפיין פרסומי בשווי מיליונים שנעשה ללא מכרז. תגובת המשרד: "אין מסימולציה כדי ללמד על המציאות"

באדיבות ערוץ 10
מירי רגב שרת התרבות והספורט בפגישה עם אוהדי כדורגל. קובי אליהו
מירי רגב/קובי אליהו

שרת התרבות מירי רגב ניסתה, לכאורה, לתאם עמדות עם יועצים ובכירים במשרדה במטרה להסתיר העברת מיליוני שקלים למשרד פרסום, ללא מכרז. כך עולה מתחקיר הכתב הפוליטי של ערוץ 10 ספי עובדיה, ששודר הערב (ראשון) במהדורה המרכזית. בתחקיר פורסם תמלול שיחה בין השרה רגב לבין בכירי המשרד, במהלכה נערך דיון על הדרכים שבהן יש להסתיר את המידע כי הבחירה במשרד נעשתה באופן ישיר על ידי המשרד, ובניגוד לחוק.

משרד התרבות יצא לפני מספר שבועות בקמפיין שנועד לסייע להורים בחופש הגדול למצוא תעסוקה לילדיהם במסגרת שלל אירועים ברחבי הארץ. אלא שקמפיין הפרסום בשווי 2.5 מיליון שקלים שניתן למשרד "יהושע TBWA" של איש הפרסום רמי יהושע, ניתן ישירות, ללא כל מכרז. על פי הנהלים הקבועים בחוק, במידה והמשרד מעוניין להוציא קמפיין למשרד חיצוני, עליו לעשות זאת לשכת הפרסום הממשלתית ומשרד הממונה על ההגבלים.

מאיר סויסה יועץ תקשורת. באדיבות המצולמים
יועץ התקשורת מאיר סוויסה/באדיבות המצולמים

בהקלטות שהושמעו בתחקיר ערוץ 10 נשמעים השרה רגב, יועץ התקשורת מאיר סוויסה ושני בכירים נוספים מהמשרד דנים בנושא לאחר שגורמים משפטיים הביעו מורת רוח על הליך יצירת הקמפיין. מחשש שהדבר ידלוף לגורמים חיצוניים ויסבך את השרה ניסו הארבעה למצוא נוסח שיאפשר להרחיק את רגב מהמכרז. הפתרון שנקבע הוא הטענה שהטוטו יזם את הפנייה למשרדו של יהושע, וכתוצאה מכך החליט המשרד ליישר קו וללכת עם הטוטו.

רגב מסרה בתגובה: "כל ההליך מתחילתו ועד סופו אושר על ידי המשפטנים של המשרד ובוצע כדין. נקודה".

ממשרד התרבות נמסר בתגובה: "החלק הארי מתקציב הפרויקט ממומן ממשרד התרבות והספורט וחלקו מהטוטו שתומך בקידום הספורט העממי ותוכנית השיווק.. אין מסימולציה כדי ללמד על המציאות אלא על שאלות ותהיות שעלולות לעלות מצד כתבים".

  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully