וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד: "מצית הבית בכפר דומא לא התכוון לרצוח"

משה שטיינמץ

4.8.2015 / 0:21

זוהר התראיין בתכנית "בקריאה שלישית" בערוץ הכנסת ואמר: "הטיפש ששרף את הבית של אותו ערבי - לא הייתה לו שום כוונה, באחריות, לרצוח אף אחד". לדבריו, הפיגוע גרם לנזק בלתי הפיך לתודעת הישראלים

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התייחס אתמול (שני) לפיגוע בכפר דומא ביום שישי האחרון, שבו נשרף למוות הפעוט הפלסטיני עלי דוואבשה בן השנה וחצי, לאחר שבקבוק תבערה הושלך לבית משפחתו וכתובות נאצה רוססו על קירותיו, וסיפק הסבר מעורר מחלוקת באשר לכוונת מציתים. זוהר, שהתארח בתכנית "בקריאה שלישית" בערוץ הכנסת לצד ח"כ אראל מרגלית (המחנה ציוני), טען כי מי שעשה זאת לא תכנן להרוג את יושבי הבית.

"אני רק יכול להודיע לכם דבר אחד, ואני לוקח אחריות בעניין הזה: אותו אדם טיפש ובזוי ששרף את הבית של אותו ערבי – אני מודיע לכם – לא הייתה לו שום כוונה, באחריות, לרצוח אף אחד", אמר ח"כ זוהר. בשלב זה קטעו אותו חברי הפאנל ושאלו: "איך אתה יודע? נו באמת".

זהר השיב והוסיף כי הפיגוע הוא בבחינת נזק תדמיתי לישראל. "מי שעשה את זה, צריך לשלם את המחיר המקסימלי על חוסר האחריות שלו, על הטיפשות והטמטום שלו, שהוא הלך ושרף בית וגרם לנזק בלתי הפיך. גם למשפחה הערבית וגם לתודעה של הישראלים", אמר.

לקריאה נוספת:
פעילת ימין על ההצתה בכפר דומא: "מעשה ראוי ונכון"
אביו של אבו חדיר ביקר את משפחת דוואבשה: "למציתים אין לב"
בכפר דומא, ריח השריפה שהרסה משפחה שלמה עדיין עומד באוויר

(עדכון ראשון: 22:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully