וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטובלי כתבה לעריקאת: רצח הפעוט הוא פשע בלתי-נסלח

2.8.2015 / 18:02

סגנית שר החוץ שלחה מכתב תנחומים לאחראי על המו"מ ברשות הפלסטינית, שבו גינתה נחרצות את הפיגוע שבו נשרף למוות עלי דוואבשה. "אסור שמחלוקות פוליטיות ישמשו תירוץ למעשים ברבריים כאלו", הדגישה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(נתניהו: "אנחנו מגנים את רוצחי הילדים, הפלסטינים קוראים על שמם כיכרות")

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי שלחה היום (ראשון) מכתב לבכיר הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת, שבו הביעה את נחומיה על הרצח של הפעוט הפלסטיני עלי דוואבשה וגינתה את המעשה. חוטובלי

"אני כותבת לך בלב כבד כדי להביע את תנחומיי הכנים ביותר על הרצח של עלי דוואבשה בידי טרוריסטים לפני כמה ימים", כתבה חוטובלי לאחראי על המשא ומתן ברשות. "אני מאחלת החלמה מהירה לבני משפחת דוואבשה. אני יכולה להבטיח לך שמערכת הבריאות הישראלית תעשה כל שביכולתה כדי להעניק להם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר".

בהמשך, הדגישה סגנית השר, "האיסור על רצח הוא אחד מאבני היסוד של עשרת הדיברות, שמשמות בסיס למוסר היהודי במשך אלפי שנים. מדינת ישראל עומדת יחד בהוקעת הפשע הבלתי-נסלח הזה. ממשלת ישראל תעשה הכל כדי לשים את ידה על האחראים ולהעמיד אותם לדין".

חוטובלי סיכמה וכתבה כי "אסור שמחלוקות פוליטיות ישמשו תירוץ למעשים ברבריים כאלו. יתרה מכך, על ההנהגה הפוליטית לגנות את הטרור, לא משנה נגד מי ולא משנה היכן הוא מתרחש. זאת החובה המשותפת שלנו - ישראלים ופלסטינים - לפעול יחד כדי להפחית את המתיחות ולשמור על הרוגע".

לקריאה נוספת על הפיגוע בכפר דומא
אבו מאזן מאיים: בספטמבר יחול שינוי דרמטי ביחסים עם ישראל
"נשיא של ערבים": המשטרה פתחה בחקירת האיומים נגד ריבלין
סבו של התינוק שנרצח בדומא: "רק אל תגידו לנו שהרוצחים משוגעים"

סאיב עריקאת, ציפי חוטובלי. אוגוסט 2015. נועם מושקוביץ, AP, מערכת וואלה! NEWS
עריקאת וחוטובלי/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ, AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully