וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן התנצל בפני סגן השר כהן: "דבריי יצאו מפרופורציה"

משה שטיינמץ

29.7.2015 / 22:37

הח"כ מהליכוד, שאיים על סגן השר מש"ס "שיספר איפה נפגשו" במהלך חילופי דברים שיצאו משליטה לפני שבועיים, חזר בו: "אני מצר על הפגיעה, ומבקש להבהיר כל קישור או קונוטציה שלילית שניתן היה להבין"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

(העימות במליאה בין ח"כ חזן וסגן השר כהן)

ח"כ אורן חזן (הליכוד) התנצל הערב (רביעי) בפני סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס, על דברים שהטיח בו לפני כשבועיים ושבמסגרתם אמר לח"כ מש"ס: "פתחת איתי חזית, שלא אספר איפה נפגשנו".

בדבריו היום במהלך דיון במליאה אמר חזן, שנגדו הגיש סגן השר כהן תלונה לוועדת האתיקה: "בהמשך לחילופי הדברים שהיו ביני לבין כהן אבקש להבהיר כי דבריי לפיהם 'אספר איפה פגשתי אותו', יצאו מפרופורציה, ובדיעבד אני סבור כי לא היו במקומם, ואני מצר עליהם".

תחילת הוויכוח בדיון במליאה ב-15 ביולי, כשכהן ביקש להסיר מסדר היום שאילתא מסיומת. "ההתעסקות עם הכספים באוצר בלבלה אותך", אמר חזן בנימה מחויכת. אלא שכהן לא אהב את ההערה והשיב לחזן: "ההתעסקות עם הקזינו בלבלה אותך". משם הדרדרו העניינים והח"כ מהליכוד השיב לו: "פתחת איתי חזית. שאני אספר איפה אני פגשתי אותך? אנחנו לא נספר עכשיו איפה נפגשנו. שהחוצפן פה יחזור מהדברים האלה".

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
התקיפה בסוריה: שליחו של נסראללה להבערת האזור קיבל מסר מישראל?
דריינוף לא מתרגש מההריסה: מחר - אבן פינה לבנייה המחודשת
מנהיגה הרוחני של ש"ס על מגייסי החרדים: "מפתים ומחטיאי הרבים"

- חזן הוצא מהמליאה בעקבות עימות עם כהן: "שאספר איפה פגשתי אותך?". ערוץ הכנסת
חזן וכהן במליאה/ערוץ הכנסת

במהלך דברי ההתנצלות על התקרית המביכה, הוסיף ח"כ חזן: "חשוב להזכיר שהדברים האלה נאמרו לאחר שח"כ כהן העיר לי הערות פוגעניות שפגעו בי וגם בכבוד הכנסת. אני מצר על הפגיעה בח"כ כהן ומבקש להבהיר כל קישור או קונוטציה שלילית שניתן היה להבין מהדברים האלה. אין בדברים כל ממש, כמו גם שאין כל ממש בניסיון ברכילות, שמנסים להדביק ולהצמיד לי. אני חוזר ומדגיש שאני מכחיש ודוחה מכל וכל את כל הטענות נגדי שלולא היו, לא ניתן היה להבין כאילו יש הבנה שלילית למפגש בנינו".

הח"כ הטרי מהליכוד, שכבר אחראי ללא מעט התבטאויות שזכו להד, הבהיר כי לו ולסגן השר אין כל היכרות מוקדמת, "למעט פאנלים פוליטיים במערכת הבחירות לכנסת ה-20".

"אני קורא מכאן לח"כ כהן ומבקש ממנו להתנצל גם הוא על שהלבין פניי ברבים, ושגם אחרים פה בכנסת יקפידו על כבודי שלי, שהיה למרמס בחודש האחרון - וכמו גם בכבודה של הכנסת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully