וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר פלסטיני בכינוס שלום: "היהודים תכננו להשתלט על העולם"

7.7.2015 / 20:59

השגריר הפלסטיני בצ'ילה, עימאד נביל ג'דע, הקריא מתוך "הפרוטוקולים של זקני ציון" בוועידה בבירה סנטיאגו. לדבריו, "אנחנו לא שונאים, אבל לא מכירים בקיום של העם היהודי. אין עם יהודי"

עריכה: שניר דבוש

"קבוצה של אינטלקטואלים ויועצים פיננסיים, רובם אירופים לא יהודים, החליטו ליצור את התנועה הציונית בתואנה אחת: יצירת בית לאומי לעם היהודי. אולם האמת היא שמטרתם היא הגנה על תכניתם לשלוט על העולם כולו" – כך הכריז השגריר הפלסטיני בצ'ילה, עימאד נביל ג'דע, במהלך "ועידה למען השלום בפלסטין" שנערכה לפני כחודשיים בסנטיאגו, בירת צ'ילה. דבריו השנויים במחלוקת של השגריר, בהם ציטט מתוך "הפרוטוקולים של זקני ציון", שלדבריו "נחשפו על יד לנין אחרי ניצחון המהפכה הבולשביקית ברוסיה", פורסמו על ידי "המכון לחקר מדיניות ואנטישמיות", המבוסס בניו יורק.

ג'דע הוסיף: "בספר הזה הם פירטו את התכניות להפעיל מניפולציות על כל המנגנוניים הפיננסיים, הכלכליים והתעשייתיים בעולם כולו". עם זאת, הבהיר השגריר: "בנוגע לשנאה נגד העם היהודי, אנחנו כפלסטינים לא שונאים. מעבר לכך, אנחנו לא מכירים בקיום של העם היהודי, אין עם יהודי. אין זה הניתוח האישי שלי. דת אינה יכולה להיות עם". השגריר הפלסטיני מציין בדבריו את ספרו של פרופ' שלמה זנד מאוניברסיטת תל אביב, "מתי ואיך הומצא העם היהודי".

השגריר ג'דע, בן 66, נולד במחנה פליטים בלבנון להורים פלסטינים. הוא כיהן בעשרות השנים האחרונות בשורת תפקידים דיפלומטיים מטעם הרשות הפלסטינית במדינות אמריקה הלטינית והאיים הקריביים, האחרון שבהם כשגריר הפלסטיני בקולומביה, עד למינויו לשגריר בצ'ילה בשנה שעברה. בחודש יולי שעבר, השיב משרד החוץ בצ'ילה את שגרירה מישראל, במחאה על פעילות צה"ל במבצע "צוק איתן".

עוד בוואלה חדשות:
א-סיסי אירח נציגים מיהדות ארה"ב: שלום עם הפלסטינים יפגע בדאעש
סניף מקדונלד'ס בבירה נסגר: "העובדים הערבים חששו מתקיפה"
דיווחים בעזה: חמאס פירק תנועה שיעית המזוהה עם איראן

השגריר הפלסטיני בצ'ילה: "המטרה המקורית של היהודים - לשלוט בכל העולם". צילום מסך
השגריר הפלסטיני בצ'ילה, עימאד נביל ג'דע/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully