וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אורנג': מתכוונים לעזוב את ישראל כמה שיותר מהר

3.6.2015 / 20:49

סטפן רישר, שעומד בראש ענקית התקשורת הצרפתית, אמר במסיבת עיתונאים בקהיר כי לו היה יכול, היה מפסיק את התקשורת עם "פרטנר" עוד הערב. דבריו מגיעים על רקע תנועת החרם נגד ישראל שצוברת תאוצה

מנכ"ל חברת אורנג', סטפן רישר, במהלך מסיבת עיתונאים בקהיר, 3 ביוני 2015. AP
מנכ"ל "אורנג'", סטפן רישר, הערב/AP

מנכ"ל ענקית התקשורת הצרפתית "אורנג'", סטפן רישר, אמר הערב (רביעי) כי הוא היה מסיים "עוד הערב" את קשרי החברה עם המפעילה שלה בישראל אילו היה יכול. עם זאת, לדבריו, הצעד מהווה "סיכון עצום" בשל העונשים שהוא עשוי לגרור עמו. רישר, שאמר את הדברים במהלך מסיבת עיתונאים בקהיר, הדגיש כי החברה שלו מתכוונת לעזוב את ישראל מהר ככל שניתן, אך זה ייקח זמן.

ארגוני זכויות אדם בצרפת מפצירים בממשלה בפריז, שמחזיקה ברבע ממניות חברת "אורנג'", ובחברה עצמה, להפסיק את שיתוף הפעולה עם חברת "פרטנר תקשורת" בשל פעילותה בהתנחלויות, שנחשבות לבלתי-חוקיות על ידי הקהילה הבינלאומית.

דבריו של המנכ"ל מגיעים על רקע הקריאות ההולכות וגוברות להטלת חרם על ישראל. היום אמנם הודיע ארגון הגג של האוניברסיטאות בבריטניה כי לא יצטרף לתנועת BDS, אך אתמול עשה כך ארגון הגג של הסטונדטים בממלכה. משמעות החרם היא שהארגון יצטרף לפעילות פומביות ברחבי הקמפוסים, שמטרתן לשפר את מעמדה הפוליטי של התנועה בקרב הצעירים בממלכה הבריטית וכן להגדיל את התקציב שנועד לקיום פעילות עוינת לישראל ומגיע ממדינות ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully