וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רג'וב מכר את הפלסטינים כדי לחדש את תעודת ה-VIP שלו בישראל"

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית טען שניצח בקונגרס פיפ"א, אולם בעמו ממש לא מסכימים עם ה"בוגד" וה"לוזר". ארגון החמאס צייץ: "מגנים את המהלך". כל הקריקטורות בנושא מחכות לכם בפנים

רויטרס

במשך השבועות האחרונים, שמו של ג'יבריל רג'וב כמעט לא ירד מהכותרות בישראל, ואמש הגיע יו"ר ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל גם לבמה הגדולה בעולם הכדורגל - קונגרס פיפ"א. רג'וב שאף להשעות את ישראל מארגון הכדורגל העולמי, אך לא הצליח ובסופו של דבר נאלץ להתפשר ולהסכים ביחד עם המשלחת הישראלית על הסכם פשרה.

"אני לא מרגיש שהפסדתי ואני גם לא מדבר במונחים של ניצחון", אמר רג'וב. "אני חושב שהמהלך שעשיתי הביא לניצחון של הכדורגל והכדורגלן הפלסטיני. זה כל מה שעניין אותי. כולם אצלכם דיברו נגדי ואמרו שמה שמעניין אותי זה רק הרווח האישי שלי, אבל עובדה שכאשר הרגשתי שיש בצד שלכם כנות והגינות, אז גם אני הראיתי שאני הגון ומשכתי את הבקשה להשעייה. מהראיון הראשון שעשיתי אצלכם, אמרתי שאני רוצה לאכול את הענבים ולא לריב עם השומר. ביבי נתניהו יכול לומר מה שהוא רוצה עכשיו ולחשוב שהוא ניצח, אבל האמת היא שמעכשיו כל מה שאנחנו ואתם נעבור, יהיה תחת פיקוח הדוק של פיפ"א. כל סוגייה שניתקל בה יחד, תבוא לבדיקה של הוועדה של פיפ"א. זה הדבר המשמעותי שקרה בציריך. ישראל לא תוכל עוד לעשות ככל העולה בדעתה. אתם תהיו תחת הפיקוח של פיפ"א ואם תהיו כנים ותנהגו בהגינות כלפינו, אני מאמין שאפשר יהיה להתקדם לעתיד טוב יותר".

אלא שגם בעולם הפלסטיני, לא כולם אהבו את הנהלות היו"ר. מספר גופים פרו-פלסטינים יצאו נגד ההחלטה של רג'וב לא להביא את הסוגיה לכדי הצבעה, וחשבון הטוויטר הפופולרי Gaza Writers Back, לו כ-88 אלף עוקבים, צייץ את הקריקטורה הבאה:

כמו כן, אותו חשבון טען כי רג'וב ה"לוזר והבוגד" הביא לבלאטר במתנה את החרב הזו (אף שהיו גרסאות אחרות שטענו כי נשיא פיפ"א קיבל את החרב מנציג קטארי):

עוד באותו נושא

כולם ניצחו: סיכום קונגרס פיפ"א וההחלטה לא להשעות את ישראל

לכתבה המלאה

"אם הממשל הפלסטיני היה נותן לעזה אחוז אחד מהאהבה והכבוד שהוא נותן לישראל, המצב של עזה היה הרבה יותר טוב", נכתב בחשבון הנ"ל. "הרשויות הפלסטיניות בוגדות בעם שלהם בשביל כסף וזכויות VIP". משתמש אחר צייץ: "ג'יבריל רג'וב, מי נתן לך את הזכות לוותר על ההצבעה להשעות את האפרטהייד של ישראל?" והיה גם בחור שקבע: "רג'וב מכר את הפלסטינים כדי לחדש את תעודת ה-VIP שלו בישראל".

אבל זה לא הכל. חשבון הטוויטר של ארגון החמאס צייץ: "אנחנו מגנים את ההחלטה של הרשות הפלסטינית לוותר על ההצבעה להשעות את ישראל מפיפ"א. המהלך הזה לא ברור, בלשון המעטה. עם כאלה מהלכים, איך העם יכול לסמוך על הרשות הפלסטינית לעצור את הכיבוש הישראלי בזירה הבינלאומית?"

הפלסטינים ביטלו את הבקשה להדיח את ישראל מפיפ"א

נתניהו: "המאמץ הבינלאומי שלנו הביא לכשלון הרשות הפלסטינית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully