וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היחיד שמרקיד את כל העדות": צפו בסגן השר קרא חוגג את מינויו

כ-800 משתתפים הגיעו ל"גני שפרעם" לחגוג עם סגן השר לשיתוף פעולה ופיתוח אזורי. "זו הייתה חפלה ערבית אסלית", אמר אחד המשתתפים. באירוע הצהיר קרא שיצא בקרוב לירדן לקידום קליטת עובדים שיחליפו מסתננים

צילום: שלום קאהן, עריכה: גדי וינסטוק

שבוע לאחר השבעת הממשלה ה-34 חגג סגן השר לשיתוף פעולה ופיתוח אזורי, איוב קרא, את מינויו. כ-800 חוגגים הגיעו ביום חמישי האחרון לאולם "גני שפרעם", בהם שר המדע והחלל דני דנון, ח"כ חמד עמאר מישראל ביתנו וראשי רשויות רבים. "זו הייתה חפלה ערבית אסלית", אמר העיתונאי חוסיין חלבי, תושב דליית אל כרמל, שנכח במסיבה.

"איוב קרא הוא היחיד שיכול להרקיד את כל העדות ביחד", הוסיף חלבי. לדברי מנדי ספדי, שנכח גם כן באירוע, "הגיעו בני כל העדות - ערבים, יהודים, דרוזים, מוסלמים, נוצרים, צ'רקסים - ללא קשר לשיוך עדתי".

עוד בוואלה!NEWS:
בעולם מבולבלים מפיצול סמכויות משרד החוץ: "עם מי מדברים?"
נערכים לחום קיצוני: 48 מעלות מחר בים המלח, 43 בתל אביב
פעילים הפגינו מחוץ לוועידת האנרגיה: "הגז שלנו בן ערובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איוב קרא במסיבה לכבודו בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע הצהיר קרא כי בכוונתו לצאת בימים הקרובים לירדן כדי "לקיים את החלטת ממשלת ישראל לקליטת 1,500 עובדים יומיים לענף המלונאות והבנייה באילת". הוא הוסיף כי הם "יקלטו במקום מסתננים אפריקנים בלתי חוקיים. עובדים אלה יחזרו באופן מאורגן יום-יום חזרה לירדן".

למינויו של קרא קדם משבר עמוק עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בשיאו של המשבר הצהיר קרא כי לא יגיע לישיבת ההשבעה של הממשלה החדשה ובמקום זאת ישב בקבר נבי שועייב בגליל המקודש לדרוזים. טרם ההחלטה על מינויו דיווח כי הוא סובל מכאבים בחזה והוא פונה מהכנסת לבדיקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • איוב קרא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully