וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייניץ על המראה השחרחר: "בסך הכול שמפו חדש"

השר לענייני מודיעין דחה בתוקף טענות על צביעת שיערו, ובסטטוס בחשבון הפייסבוק הבהיר כי מדובר בחפיפה בלבד. הספר שאחראי ללוק המרענן לוואלה! NEWS: "זה הרבה יותר יפה מהסגול המלאכותי של ביבי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר יובל שטייניץ עם משלחת חברי קונגרס דמוקרטים ורפובליקנים, אפריל 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
שטייניץ, משמאל, עם המראה החדש/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

השר לענייני מודיעין, ח"כ יובל שטייניץ, התייחס היום (רביעי) בפייסבוק להערות על מראהו החדש - עם שיער כהה מהרגיל. "לאור הפניות הרבות, להלן פרטי הספר שבסך הכל חפף ליובל את השיער עם שמפו חדש", נכתב בחשבון הפייסבוק של השר, שביטל בהינף מקלדת את השמועה שסברה שמדובר בשימוש בחומרים לצביעת השיער. רק תספורת, טוען השר, לא יותר מזה.

בהמשך הסטטוס סיפר שטייניץ (או לפחות גורמים בכירים בלשכתו) כי הקרדיט למראה החדש נתון לספר יניב וזנה ממבשרת ציון. "זה לא צבע לשיער, זה שמפו שמכהה את השיער בחפיפה. אם הוא לא ימשיך להשתמש בו - הצבע יירד", סיפר ואזנה לוואלה! NEWS. על ההחלטה הגורלית סיפר ואזנה: "הצעתי לו סתור ספר, והוא החליט שהוא רוצה לנסות. אני כבר עשר שנים הספר שלו, חשבתי שזה יהיה יפה".

יובל שטייניץ בישיבת ממשלה. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
וכאן במראה הישן והמוכר/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

באשר לטענות וואלה! NEWS, על כך שמדובר בגוון שחור, ואזנה ביקש למחות בתוקף. "זה לא בדיוק שחור, זה גוון טבעי שהצעיר אותו בכמה שנים. יש מי שמטפל בו כמו שצריך", החמיא ואזנה לעצמו.

ואי אפשר בלי השוואה לבוס, וכאן ואזנה פוסק: "לדעתי השיער השחור של שטייניץ הרבה יותר יפה, ונראה הרבה יותר טבעי, מאשר השיער הסגול המלאכותי של ביבי". רשמנו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לאור הפניות הרבות, להלן פרטי הספר שבסך הכל חפף ליובל את השיער עם שמפו חדש..."מספרת יניב וזנה"מבשרת ציון.בברכה,לשכת שטייניץ

Posted by ‎יובל שטייניץ‎ on Wednesday, May 6, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully