וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פספוסים והופעה של פאר טסי: בליכוד חגגו עם הפעילים

2.4.2015 / 0:23

שבועיים לאחר הבחירות מגיע שלב התודות: ראש הממשלה נאם בפני המוני פעילים שהגיעו כדי לחגוג את הניצחון. "מודה לכם על המחויבות, עכשיו צריך להרכיב ממשלה חזקה". בהמשך שר הזמר פאר טסי את הלהיט "דרך השלום" והוקרנו פספוסים של נתניהו מסרטוני התעמולה

עריכה: ניב פוקס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה השתתפו אמש (רביעי) באירוע הרמת כוסית שמח במיוחד עם פעילי הליכוד בקריית שדה התעופה. זאת, יממה לאחר ערב גיבוש שמח לא פחות של חברי הכנסת ובני משפחותיהם במעון ראש הממשלה שבירושלים. אתמול, באולמי "אווניו", נראה היה בתחילה כי מדובר בעוד כנס פעילים שגרתי, אך בהמשך הערב הגיעו הפתעות שהקהל הרב שמילא את האולם לא ציפה להם.

בנאום שנשא מול הפעילים הרבים שגדשו את האולם הודה ראש הממשלה לנוכחים על התמיכה והתייחס למשימת הרכבת הממשלה שהוטלה עליו לפני כשבוע בבית הנשיא. "עכשיו בא החלק הקשה ואנחנו צריכים להרכיב ממשלה חזקה ויציבה, שתנהיג את מדינת ישראל אל מול האתגרים הניצבים בפנינו", אמר נתניהו בפני הקהל המשולהב. "ידענו לעמוד בכל האתגרים ואני מודה לכם על האמונה, האחריות והמחויבות שמלווה כל אדם שדואג לעתיד עמנו ומדינתנו."

עוד בוואלה חדשות:
מורים נגד משרד החינוך: "אחריות מחוץ ללימודים? לילד יש הורים"
הדרישות החדשות של כחלון: משרדי הבינוי והגנת הסביבה
שיחות הגרעין: המשא ומתן בין המעצמות לאיראן הוארך ביום נוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון ויו"ר הכנסת יולי אדשלשטיין בערב גיבוש במעון ראש הממשלה. עמוד הפייסבוק של קובי אריאלי, אתר רשמי
ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יעלון ויו"ר הכנסת אדלשטיין בערב הגיבוש שנערך ביום שלישי בבית ראש הממשלה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של קובי אריאלי

לאחר נאומו הגיח לבמה לקול תשואות הזמר המפורסם פאר טסי, שהוצג לקהל כ"אומן שהזדהה עם ראש הממשלה לכל אורך הדרך". טסי בירך לשלום את ראש הממשלה ורעייתו ואף העניק לנתניהו חיבוק חברי. "קודם כל אדוני ראש הממשלה, אני מאד מתרגש להיות כאן", אמר טסי לקול מחיאות הכפיים הסוערות. "אני רוצה קצת לעשות לכם שמח ואני מברך אתכם על הניצחון".

טסי שר את הלהיט הידוע "דרך השלום" והקהל הנלהב מחא כפיים והצטרף לשירה. ראש הממשלה ורעייתו אמנם לא הצטרפו לשירה, אך עמדו לצדו ומחאו כפים לפי הקצב.

אלא שההפתעות לא הסתיימו כאן. במהלך הערב הוקרן על מסך ענק לקט מכל סרטוני התעמולה שליוו את המפלגה במהלך מערכת הבחירות. בסוף הלקט הוקרנו הפספוסים, שבהם ניתן לראות את ראש הממשלה, כמו כל שחקן מתחיל, מתבלבל ושוכח את הטקסט שהיה צריך ללמוד בעל פה.

(עדכון ראשון: 23:23)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פאר טסי שר בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכנס פעילי הליכוד בקריית שדה התעופה. דוברות הליכוד,
"רוצה לעשות לכם שמח". פאר טסי שר את "דרך השלום" בפני הזוג נתניהו/דוברות הליכוד
פאר טסי שר בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בכנס פעילי הליכוד בקריית שדה התעופה. דוברות הליכוד,
ראש הממשלה ורעיתו במהלך הופעתו של טסי/דוברות הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully