וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החג: שרה נתניהו העניקה חצי מיליון שקל לחיילים נזקקים

אשת ראש הממשלה סייעה בגיוס הסכום הגדול שישמש לרכישת תווי קנייה לכ-2,000 חיילים וחיילות בודדים ומעוטי יכולת. "אתם לא לבד", אמרה להם. "באתם לשרת את המדינה שלכם ושלנו וזה מחמם את הלב"

שרה נתניהו באירוע במשרדי קרן לב?י באגף משרד הביטחון בבסיס תל השומר. מרץ 2015. ניב אהרונסון
שרה נתניהו ויו"ר קרן היסוד, אליעזר/ניב אהרונסון

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, העניקה היום (שני) המחאה בסך 500 אלף שקלים לחיילים בודדים ולחיילים הזקוקים לסיוע כלכלי לקראת החג. מדובר בתרומה שגייסה "קרן היסוד", בעזרתה של נתניהו ובעזרת עמותת "בית חם לכל חייל" ו"קרן לב"י". הכסף ישמש לרכישת תווי קנייה ברשתות השיווק לכ-2,000 חיילות וחיילים.

"חיילות וחיילי צה"ל, האירוע הזה בשבילכם", אמרה נתניהו באירוע שנערך לרגל הענקת התרומות. "אספר לכם איך זה התחיל: אחרי מבצע 'צוק איתן', שמעתי שיש חיילים בודדים שנלחמו במבצע ואין להם ארוחת חג. לא רציתי לעבור על זה בשתיקה מבחינתי, בלי קשר לצה"ל או לממשלה וראש הממשלה. החלטתי בתוך כמה ימים, ובעזרת 'קרן היסוד' ומודי (אליעזר זנדברג, היו"ר העולמי של 'קרן היסוד'), ארגנו כמה מאות אלפי שקלים. אמרתי שנהפוך את זה למסורת והעלנו את הרף לחצי מיליון שקלים".

עוד בוואלה חדשות:
בכיר בעיריית ת"א על מות ילדי הזרים: "כתם על החברה הישראלית"
חשד: תושב קריית גת שיסף גרונה של זוגתו, מצבה בינוני-קשה
הטייס שריסק את המטוס באלפים קיבל טיפול לנטיות אובדניות

שרה נתניהו באירוע במשרדי קרן לב?י באגף משרד הביטחון בבסיס תל השומר. מרץ 2015. ניב אהרונסון
"כולנו איתכם". נתניהו מדברת בפני החיילים, היום/ניב אהרונסון

היא סיפרה כי לפני שהתגייס לצה"ל, בנה אבנר היה בשנת שירות במסגרת תנועת הצופים בבת ים. "שם הוא הכיר חברים שהגיעו לארץ במסגרת תכנית Year Course ובסיום השנה חלק מהם החליטו לחזור לארץ במסגרת גרעין צבר של הצופים של חיילים וחיילות בודדים שכיום משרתים בצה"ל", הוסיפה. "בטקס השנתי המרגש של גרעין צבר, בני אבנר אמר לי שהוא מעריץ את החיילים הבודדים שעוזבים את המשפחות, התנאים הטובים והבית החם ובאים למען השירות הצבאי כאן. אני גם חושבת כמוהו. אני אומרת לכם היום: אתם לא לבד כאן, כולנו אתכם. באתם לשרת את המדינה שלכם ושלנו, מדינת ישראל, וזה מחמם את הלב".

לסיכום, אמרה נתניהו: "עכשיו גם אני אמא לחייל. אני מצדיעה לכם ואוהבת אתכם בשם כולנו, כולנו משפחה אחת גדולה. שיהיה לכם תמיד טוב ואם קשה לכם, אתם תמיד מוזמנים להרים טלפון ואנחנו תמיד נשמח לעזור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שרה נתניהו באירוע במשרדי קרן לב?י באגף משרד הביטחון בבסיס תל השומר. מרץ 2015. ניב אהרונסון
נתניהו עם החיילים שקיבלו את המתנה/ניב אהרונסון

מפקדת קרן לב"י, סגן-אלוף אווה כהן, הודתה לנתניהו ואמרה: "יש חיילים בודדים ויש חיילים מעוטי יכולת, וחיילי צה"ל זכאים להערכה כפולה כי הם החליטו לבוא ולשרת ולעזוב את משפחותיהם כדי להגיע הנה. זו זכות שיש לנו אותם כאן היום. צה"ל עושה הכול כדי לסייע, אבל הוא לא לבד במשימה הזו כי הוא לא באמת מסוגל לה לבדו. יש מי שלא נותר אדיש למצוקתם ואתם, רעיית ראש הממשלה הגברת נתניהו, לא כאן בפעם הראשונה. רק לפני כמה חודשים, בראש השנה, הגעת אלינו ודאגת לתרומה נדיבה של 'קרן היסוד'. התרומות הללו מסייעות להם ועל כך תודתנו לך ולעמותת 'בית חם לכל חייל'".

יו"ר קרן היסוד, אליעזר (מודי) זנדברג, אמר נתניהו היא "הגורם שיזם והוציא אל הפועל, בפעם השנייה, ואני מאמין שעוד יהיו תרומות בעתיד". לדבריו, "אנחנו בפתח חג החירות, חיילי צה"ל דואגים לכך שישראל תמשיך בחירות שלה, וזו ההזדמנות שלנו להגיד לכם תודה. הגברת נתניהו, נמשיך להיענות לאתגרים שיעשו טוב למען עם ישראל וחיילי צה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully