וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד לכחלון: "אל תבגוד בבוחר, אל תאפשר יותר מ-18 שרים"

28.3.2015 / 12:16

שר האוצר לשעבר בירך את זה שעתיד להיכנס למשרד בממשלת נתניהו המתהווה, וקרא לו לעמוד "כחומה בצורה" בפני הלחצים להגדלת מספר השרים. "אני משוכנע שלא תתקפל, ותדאג שהכסף שלנו הולך למקומות הנכונים ולא לתעלולי פוליטיקה"

יאיר לפיד, משה כחלון. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
זה שנכנס למשרד האוצר, וזה שנכווה ומזהיר. כחלון ולפיד/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, פנה הבוקר (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו ליו"ר כולנו, משה כחלון, שעתיד לכהן כשר האוצר בממשלת נתניהו הנרקמת. "אם באמת אכפת לך מכספם של האזרחים, ואתם אתה באמת רוצה להביא שינוי, אתה מוכרח כבר היום להתייצב כחומה בצורה מול כל ניסיון להרחיב את הממשלה ליותר מ-18 שרים", כתב לפיד. "כל שר נוסף יהיה משקולת על התקציב ומשקולת על צווארך", הוסיף.

לקריאה נוספת על ממשלת נתניהו הרביעית
רגב: "בגלל הסחטנות - שלא יתפלאו אם נלך לממשלת אחדות"
נתניהו מציג בפייסבוק: תראו מה עשתה רעייתי שרה

הסטטוס שפרסם הבוקר לפיד

משה כחלון ידידי,לא יצא לנו לדבר מאז הבחירות, אז קודם כל ברכות על ההישג וגם על המינוי הצפוי לשר האוצר.אני לא אצטרף לממש...

Posted by ‎Yair Lapid - יאיר לפיד‎ on Saturday, March 28, 2015

שר האוצר לשעבר בירך את כחלון על מינויו הצפוי, וכתב כי הוא עומד לשירותו. "בעולם מושלם היו לך עכשיו כמה חודשים להתארגן ולהתכונן, אבל למרבה הצער המבחן הראשון שלך כבר כאן", כתב על הלחצים הצפויים להגדלת מספר השרים בממשלה. "הסיבה היחידה שהם רוצים להגדיל את הממשלה, היא שזה נוח להם מבחינה קואליציונית, אבל שנינו יודעים שבהזדמנות זו הם גם בוחנים אותך. הם רוצים לדעת מה יכולת העמידה שלך מולם, כמה אתה נחוש להגן על האינטרס הציבורי והקופה הציבורית, אם אתה יודע להילחם או שאפשר לכופף אותך כבר ביום הראשון", כתב לפיד.

לפיד איחל לכחלון בהצלחה, והוסיף: "אני משוכנע שלא תתכופף ולא תתקפל. שר האוצר הוא האיש שצריך להשגיח שהכסף שלנו יילך למקומות הנכונים, ולא לתעלולי פוליטיקה. תודיע להם שחוק זה חוק, 18 שרים זה מספיק בהחלט, ושבאמת לעבוד בשביל אזרחי ישראל, לא כדי שהם יוכלו לעשות פוליטיקה על הראש שלך ושלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully