וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוק תבערה הושלך במפגן תמיכה לאלי ישי; אין נפגעים

25.3.2015 / 0:40

אל מול עשרות תומכים, אמר יו"ר מפלגת יחד כי נעשתה כאן "גניבת בחירות" על מנת להכשיל את המפלגה. לדבריו, "הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים באלימות פיזית או באלימות מילולית". המשטרה חוקרת השלכת בקבוק התבערה

עריכה: שניר דבוש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את המהפכה הזאת לא נעצור". הפעילים מחוץ לביתו של ישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרות בני אדם השתתפו אמש (שלישי) במפגן תמיכה ביו"ר מפלגת יחד אלי ישי מחוץ לביתו בשכונת הר נוף בירושלים. זאת, לאחר שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה בבחירות שנערכו לפני שבוע. "אני אוהב אתכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות ואת כל מצביעי יחד ועם ישראל", אמר ישי. "אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד מכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד".

לקראת סוף המפגן, הושלך בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש - לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. משטרת ירושלים פתחה בחקירה וגורמים במשטרה מסרו: "אנו רואים בחומרה את האירוע ונפעל לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין".

במפלגת יחד גינו הלילה את זריקת בקבוק התבערה ואמרו כי "מדובר בעבריינים שפלים שאינם בוחלים בשום אמצעי". בהודעת המפלגה הוסיפו כי "במשך חודשים ארוכים יו"ר המפלגה ופעיליה מותקפים, מושמצים ומאוימים. במקרים מסוימים אף פגעו ברכוש של פעילי המפלגה. ביום הבחירות הוגדשה הסאה כאשר אותם עבריינים פגעו בטוהר הבחירות והצליחו להביא לפסילת אלפי קולות שמנעו בחירות דמוקרטיות וגרמו לאי כניסתה של המפלגה לכנסת. לתומנו חשבנו כי זהו הקו האדום בפעילות עבריינית, אך למרבה הצער אמש הוברר כי הם אינם בוחלים בשום אמצעי, וכי אין להם מניעה גם לגרום לשפיכות דמים ואף גרוע מכך". בתום ההודעה נכתב כי מפלגת יחד "דורשת מרשויות החוק לעצור מיד את האחראים ולהעמידם לדין".

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
התרסקות המטוס באלפים: ישראלי בן 39 היה על הטיסה
אישה הותקפה מינית בתל אביב – עוברי אורח המשיכו ללכת
נתניהו נפגש עם כחלון וימנה אותו לשר האוצר בממשלתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא הפסדנו בדמוקרטיה, אלא בגניבה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריו של ישי, חברי המפלגה הניחו מראש שיהיו "תרגילים של פסילת קולות". "ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות", אמר ישי, והוסיף כי רשימתו לא נקטה באלימות לאורך הקמפיין על אף שהתעקשה "ללכת בדרך האמת". "הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית. אבל אנחנו את האמת נגיד - עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה. כל מצביע ומצביע נפגע, אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכוח, אנשים קרועים ועצובים".

ישי הוסיף והאשים, מבלי לנקוט שמות, והתייחס ל"גניבת הבחירות", לדבריו. "גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק, כי לא הפסדנו בדמוקרטיה, אלא בגניבה. הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות. למעלה מ-30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל את האהבה הענקית שהייתה בבחירות האלו לא ראיתי מימי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו". לבסוף, תהה ישי: "כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. מי ייתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו?".

(עדכון ראשון: 22:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully