וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | סטודנט לח"כ זנדברג: "את כמו היטלר"

סיטואציה לא נעימה לחברת הכנסת ממרצ בהרצאה בפני סטודנטים במכללה האקדמית הדסה בירושלים | יממה לאחר האירוע הקשה, הצעיר ששפך מים על ח"כ זועבי עומד לדין בגין תקיפה | הבלוגר עומרי חיון מסיר מועמדותו ממפלגת עלה ירוק. עדכונים שוטפים

צלמים זמניים מורשים

(סטודנט משווה את התבטאויותיה של תמר לאלה של היטלר)

תמר זנדברג בפריימריז של מרצ, גני התערוכה. ניב אהרונסון
"שמחה שהוקיעו דברי הסטודנט". תמר זנדברג/ניב אהרונסון

14:20 הרצוג ולבני: נתניהו מזניח את מערכת הבריאות

ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני, התייחסו הצהריים מבית החולים סורוקה שבבאר שבע למצבה של מערכת הבריאות הציבורית בישראל. "אלפי בני אדם נאנקים בחדרי מיון, אלפי משפחות מחכות שעות על גבי שעות לקליטת יקיריהן לקבלת טיפול רפואי", אמר הרצוג. "אנחנו עף סף קריסה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא שר הבריאות בפועל כבר חודשים ולא שמענו על דיון אחד על המצב". לדבריו, "יש מקום לעוד בית חולים באזור הנגב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

12:15 סטודנט לח"כ זנדברג: "את כמו היטלר"

חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ) נקלעה אתמול לסיטואציה לא נעימה, כאשר במהלך הרצאתה בפני סטודנטים במכללת האקדמית הדסה בירושלים, תקף אותה אחד מהנוכחים והשווה את התבטאויותיה לאלו של אדולף היטלר. "מי שאומר שהבעיה שלנו זה בגלל היהודים בחברון - זו גזענות, זה כמו מה שהיטלר אמר לפני 70 שנה", הטיח בה בפני עשרות הנוכחים באולם. תיעוד המקרה פורסם הבוקר לראשונה באתר חדשות 0404.

בתגובה, השיבה זנדברג כי היא מביעה שאט נפש מהאשמה חריפה זו וביקשה ממנו לחזור בו, לקול תשואות הקהל. "עצרתי את הדברים בזמן אמת ולא הסכמתי להמשיך עד שהסטודנט ייצא", אמרה זנדברג לוואלה חדשות. אני שמחה שהסטודנטים בקהל, שהיו מכל קצוות הקשת הפוליטית, הוקיעו את זה בזמן אמת ושמי שעשה את הפרובוקציה יצא מהאולם".

מהמכללה נמסר בתגובה כי ככל הנראה מדובר בתלמיד מכינה קדם אקדמית. "אנחנו מצרים על התנהגות מבישה ויוצאת דופן שכזו. אנו מוקיעים כל התנהגות שכזו, מילולית או פיזית. הנושא נמצא בבדיקה ויטופל בהתאם", לשון ההודעה.

11:55 כולנו נגד יש עתיד: לא פעלו נגד הצפיפות בגני הילדים

רחל עזריה, וסגנית ראש עיריית ירושלים ומקום חמישי במפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון, אמרה הבוקר לקראת ההפגנה נגד הצפיפות בגני הילדים שיתקיימו בכיכר רבין בתל אביב, כי שרי יש עתיד לא מילאו את חובתם בנושא בשנתיים שבהן ישבו בממשלה.

"לפיד ופירון מתנערים מאחריות, הבעיה ניצבה מול פניהם כבר שנתיים, אבל מעבר למילים יפות לא נעשה דבר", אמרה. הילדים שלנו עדיין נכנסים בכל בוקר לגן צפוף מדי, שלא מאפשר להם ולגדול ולהתפתח כמו שהיינו רוצים. הממשלה צריכה להכריז באופן דחוף על הוספת כוח אדם בגנים, כבר בשנת הלימודים הקרובה. כדי שהילדים שלנו יזכו לטיפול ויחס ראוי, בדיוק כמו היחס שמקבלים ילדים באותו הגיל במדינות אחרות בעולם. שר האוצר ושר החינוך יכלו לטפל בבעיה אך בחרו להתעלם ממנה".

11:55 כתב אישום נגד פעיל הימין שתקף את ח"כ זועבי

כתב אישום נגד ארטמי קזרוב, פעיל הימין ששפך משקה על חברת הכנסת חנין זועבי אתמול (שלישי) בכנס בחירות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, הוגש היום לבית משפט השלום בתל אביב. קזרוב מואשם בתקיפה ובהתפרעות. הפרקליטות ביקשה לשחררו בתנאים מגבילים.


"יאמר כי מעשיו של המשיב נועדו לעורר פרובוקציה במסגרת הכנס, שבו נכחו גם חברות כנסת נוספות, ותקיפתה של חברת הכנסת זועבי, בידי המשיב, עוררה במקום מהומה רבת משתתפים, ובמהלכה נפצעה גם משתתפת אחרת בכנס", נכתב בבקשת הפרקליטות. "בנסיבות דנן ובשים לב לעובדה כי הבחירות לכנסת ה-20 עתידות להתקיים בעוד כשבועיים ימים, מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על שחרורו של המשיב בתנאי מעצר בית מלא, שיש בהם כדי להבטיח את שלום הציבור מפניו".

10:00 הבלוגר עומרי חיון מסיר מועמדותו לכנסת במסגרת "עלה ירוק"

הבלוגר עומרי חיון הודיע כי הוא מסיר את מועמדותו מהתמודדות בבחירות לכנסת ה-20, במסגרת מפלגת "עלה ירוק". זאת, לדבריו, מאחר שמנהלי קמפיין המפלגה ניסו להסתירו "ולהחביאו מעין הציבור". חיון היה משובץ במקום הרביעי ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully