וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר יותר מחודש באשפוז: השר אורבך נבצר זמנית

1.2.2015 / 14:30

השר לאזרחים ותיקים יוכרז היום על ידי ראש הממשלה כנבצר וכתוצאה מכך יחליף אותו בפועל יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. אורבך נשאר חלק מרשימת המפלגה לכנסת, שם הוא מוקם במקום השישי

צילום: גדעון צנטנר, עומר מירון, ערוץ הכנסת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

בשל מצבו הקשה של השר אורי אורבך, ראש הממשלה בנימין נתניהו יכריז עליו היום (ראשון) כנבצר זמני. אורבך נמצא למעלה מחודש במצב קשה, מורדם ומונשם, ולמרות שיפור קל במצבו במהלך תקופה זו, מצבו עדיין מוגדר קשה.

לפני שבועייים: השר אורי אורבך אושפז – "לא יצא מכלל סכנה"

לאחר ההכרזה על נבצרותו הזמנית, יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט ישמש בפועל גם כשר לענייני גמלאים. עם זאת, אורבך נשאר חלק מרשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-20, שם הוא ממוקם במקום ה-6.

זאב זלצר עם השר לענייני אזרחים ותיקים, ח"כ אורי אורבך. ברני ארדוב
מצבו מוגדר כקשה. אורבך כשר לאזרחים ותיקים עם זאב זלצר/ברני ארדוב

לפני כשבועיים פורסם כי אורבך התאשפז באחרונה בבית החולים שערי צדק בירושלים לצורך המשך טיפול במחלה ממנה הוא סובל, מחלת דם ממנה סבל גם לפני כשנה.

בחשבון הפייסבוק של השר פורסם אז סטטוס שמתייחס למצבו. "יקיריי, כעת אני חייב להקדיש את הזמן לטיפול דחוף ומשמעותי למען בריאותי", נכתב בשמו. "תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת השם ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל".

מאז דווח על הידרדרות לא צפויה במצבו אך אז נמסר מבית החולים כי חל שיפור. עם זאת, מסר בית החולים, הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. "השר אורבך ומשפחתו מבקשים להמשיך להתפלל לרפואתו", מסרה אז ההודעה לעיתונות מטעמם.

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully