וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: אוחנה לא פגע בבית היהודי, הליכוד מצמצם פערים

מתוצאות סקר שערך ערוץ 10 עולה כי הבית היהודי נותרה יציבה עם 16 מנדטים, ואילו הליכוד מטפסת בשלושה מנדטים ל-23. ישראל ביתנו על סף אחוז החסימה, הרשימה הערבית זוכה ל-12 מנדטים

נפתלי בנט ראש הבית היהודי עם כדורגלן העבר אלי אוחנה. עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט,
על אף הביקורות, צירופו לא פגע במפלגה. אלי אוחנה ונפתלי בנט/עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

סקר שפורסם אמש (רביעי) בחדשות ערוץ 10 לקראת הבחירות מראה כי על אף הביקורות הקשות, שריונו של כדורגלן העבר אלי אוחנה במקום השמיני של רשימת הבית היהודי לא גרם לצניחה במספר מנדטים של המפלגה. לפי תוצאות הסקר, מעמדה של הבית היהודי יציב עם 16 מנדטים – בדיוק כמו בסקר שנערך מטעם הערוץ לפני כשבועיים.

עוד עולה מהסקר כי רשימת "המחנה הציוני" ממשיכה לצבור מנדטים, בעוד הליכוד מצמצמת מעט את הפער. לפי התוצאות, אם הבחירות היו נערכות היום, הרשימה של יצחק הרצוג וציפי לבני הייתה מקבלת 25 מנדטים - עלייה של מנדט אחד בהשוואה לסקר שפורסם בערוץ לפני כשבועיים. לעומתה, הליכוד הייתה מתחזקת וזוכה ל-23 מנדטים, בהשוואה ל-20 בסקר הקודם.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד:
נסגר היום הראשון להגשת הרשימות לבחירות לכנסת
האיום על כחלון מגיע דווקא ממפלגת הברסלבים
רשימת הליכוד נסגרה: המקומות הנותרים שוריינו לנשים

אביגדור ליברמן במסיבת עיתונאים בבית העיתונאים. ראובן קסטרו
ממשיך לצנוח. ליברמן/ראובן קסטרו

אחרי שלוש המפלגות הגדולות נמצאת הרשימה המאוחדת של המפלגות הערביות, שהורכבה רשמית בשבוע שעבר, עם 12 מנדטים. אחריה מפלגת יש עתיד, שמעמדה נותר יציב בהשוואה לסקר האחרון של חדשות ערוץ 10, עם עשרה מנדטים. מפלגתו של משה כחלון, "כולנו", יורדת במנדט אחד ומקבלת תשעה מנדטים.

כמו כן, ש"ס מקבלת בסקר שישה מנדטים, כמו גם גם יהדות התורה. מדובר בירידה במנדט אחד עבור הסיעה החרדית האשכנזית בהשוואה לסקר האחרון. מרצ יורדת אף היא במנדט אחד ומקבלת חמישה מנדטים, וישראל ביתנו ממשיכה לצנוח ומקבלת ארבעה מנדטים, לעומת הסקר הקודם שבו היא קיבלה חמישה מנדטים, וזאת על רקע פרשת השחיתות שנקשרה בשמה. מפלגתו של אלי ישי, "העם איתנו", מקבלת ארבעה מנדטים, כפי שקיבלה גם בסקר הקודם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully