וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספירה החוזרת לא עזרה לדיכטר: חוטובלי במקום ה-20

עמרי נחמיאס וגלי גינת

28.1.2015 / 14:05

למרות שניסתה למנוע את הספירה המחודשת, קולות הפריימריז בליכוד פעלו שוב לטובתה ונמצא כי סגנית שר התחבורה גרפה 101 קולות יותר מדיכטר. השר לשעבר ישובץ במקום הגבולי 26

הספירה המחודשת של קולות הפריימריז בליכוד נסתיימה לפני זמן קצר (רביעי) ובה נמצא כי ציפי חוטובלי מובילה ב-101 קולות על אבי דיכטר ולפיכך תשובץ במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת. דיכטר ישובץ במקום ה-26.

ציפי חוטובלי ואבי דיכטר. יואב דודקביץ', מגד גוזני, עיבוד תמונה
סוף הסאגה? חוטובלי ודיכטר/עיבוד תמונה, יואב דודקביץ', מגד גוזני

פרשת דיכטר-חוטובלי סירבה לגווע מאז נערכו הפריימריז בליכוד בחודש שעבר: בית המשפט העליון קיבל אמש את ערעורו של השר לשעבר אבי דיכטר על ההחלטה לעצור את ספירת הקולות המחודשת בבחירות המקדימות בליכוד, בהתאם לעתירתה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי.

לפני יומים: עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות נעצרה

העליון הורה אתמול להמשיך את הספירה שהופסקה לאחר שחוטובלי עתרה לבית המשפט המחוזי בתל אביב על מנת להשאיר את המצב כמו שהוא, כך שהיא תישאר במקום ה-20 הריאלי ברשימת הליכוד – ודיכטר במקום ה-26. ספירת הקולות התחדשה הבוקר בשעה 9:00 בגני התערוכה.

ביום שני בשעות הערב פרסם דיכטר התייחסות לסאגה המתמשכת בעמוד הפייסבוק שלו: "עקב החלטת בית המשפט המחוזי להקפיא את ספירת הקולות בשנית, יערער מחר דיכטר לעליון. עד כה במהלך הספירה המחודשת נספרו כמעט 70% מהקלפיות, ובהן יתרון של 1,114 קולות לטובת דיכטר. יש לסיים את הספירה, ולהוציא לאור את הצדק פעם אחת ולתמיד. לא ברור מדוע חוטובלי, אשר דרשה ספירה מחדש רק לפני שבועיים, מתנגדת כעת בתוקף. אסור לנו לוותר על יתרונו הגדול והיחיד של שיטת הפריימריז: שיקוף רצון הבוחרים", נכתב.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully