וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: השמאל יביא להקמת חמאסטן נוספת במרכז הארץ

ראש הממשלה נאם בפני כינוס סיעת הליכוד בתל אביב ותקף את רשימת "המחנה הציוני". "כשאיראן שועטת קדימה, השמאל מציע עוד ויתורים. אתייצב בכל מקום כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) לבחירות הקרבות והצהיר כי "כדי שישראל תהיה חזקה, הליכוד חייב להיות גדול וחזק". נתניהו, שאמר את הדברים במהלך ישיבה של הסיעה במלון דן פנורמה בתל אביב, הוסיף כי "יום אחרי הבחירות השמאל ירוץ לוותר, לאבו מאזן ולאחרים. הם יביאו להקמת חמאסטן 2 בלב הארץ".

נתניהו אף התייחס לנאומו הצפוי בקונגרס האמריקני בחודש מרץ, שבועיים בלבד לפני הבחירות בישראל, וטען כי "ראש ממשלת ישראל חייב להתייצב בפני העולם ולומר בגאון שלא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני". נתניהו זכה לביקורת, גם בישראל וגם בארה"ב, על כך שבחר לנאום בקונגרס, בלי תיאום מוקדם עם הבית הלבן.

לדברי ראש הממשלה, "הבחירות הן על שלושה נושאים – מי ישמור על ביטחון ישראל מול אזור שנעשה יותר מסוכן, מי ימשיך את הצמיחה הכלכלית כדי שיהיו יותר מקומות עבודה, ומי יעמיק את השורשים הציוניים שלנו מול מסע ההכפשה נגד הציונות בארץ ובעולם". לטענתו, "התשובה לכל השאלות הללו היא אחת: רק אנחנו".

עוד על בחירות 2015
הרצוג על רשימת "המחנה הציוני": "אנחנו הציונות האמיתית"
עדן הראל ורחל פרנקל דחו הצעות לשריון בבית היהודי
גלאון: "המחנה הציוני התייצב לצד ממשלת נתניהו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכינוס סיעת הליכוד. ניב אהרונסון
"כשמדובר בביטחון ישראל, אנחנו חומה בצורה". נתניהו, הערב/ניב אהרונסון

נתניהו המשיך ואמר כי "זה או השמאל בראשות בוז'י וציפי או הליכוד בראשותי. לכן, אנחנו חייבים לנצח בבחירות האלה כי אנחנו יודעים בדיוק מה יעשה השמאל. הוא לא מפסיק להתרפס בפני הקהילה הבינלאומית, הוא כל הזמן מחפש תירוצים איך לוותר עוד ועוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השר גלעד ארדן בכינוס הליכוד. ניב אהרונסון
שר הפנים ומקום מספר 2 ברשימת הליכוד, גלעד ארדן, הערב/ניב אהרונסון

ראש הממשלה הוסיף כי "כשאיראן שועטת קדימה, כובשת עמדה אחר עמדה - מביירות ועד צנעא - מקימה חזית טרור נגדנו בגולן ובלבנון וממשיכה בהכנותיה לפתח נשק גרעיני, השמאל מרכין ראש ורק מציע עוד ועוד ויתורים. ראש ממשלת ישראל חייב להתייצב בפני העולם, בפריז, בוושינגטון ובכל מקום, ולהציג את דברה של ישראל על אפם וחמתם של המקטרגים ולומר בגאון: לא ניכנע לטרור, לא נאפשר לאיראן להיות מדינת סף גרעינית, לא נאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני שיסכן את עצם קיומנו. זה התפקיד של ראש ממשלת ישראל ואת התפקיד הזה אני מבצע".

ח"כ צחי הנגבי בכינוס הליכוד. ניב אהרונסון
סגן שר החוץ צחי הנגבי, הערב/ניב אהרונסון

נתניהו המשיך לתקוף: "אנחנו יודעים שכל שטח שיימסר לידי הערבים ישמש בסיס התקפה נגדנו מצד הטרור של האיסלאם הקיצוני", אך אנחנו לא מהססים. אנחנו מוכנים להתייצב ולעמוד כצוק איתן כדי למנוע את התהליך המסוכן הזה". לדבריו, "כשמדובר בביטחון ישראל, אנחנו חומה בצורה והם רצים לוותר. האמת? הם רוצים לוותר. אגב, לא רק בביטחון ולא רק בתחום המדיני, גם בכלכלה הם רוצים לסגת. הם רוצים משק נשלט, משק סוציאליסטי, משק ישן וארכאי יותר מסין. יותר בירוקרטיה ופחות תחרות וחופש. הם רוצים שליטה ואנחנו רוצים צמיחה כי אנחנו יודעים שצמיחה באה מכלכלה חופשית, מיזמות ותחרות. זה מה שממלא את קופת המדינה ונותן מקורות לתוכניות הרווחה שעשינו. אני גאה בהישגים שלנו, עשינו הרבה ועוד יש לנו הרבה מה לעשות. אנחנו מכירים את הבעיות ויודעים כיצד לפתור, אבל גם בשביל זה צריך ליכוד אחד גדול".

אופיר אקוניס ויובל שטייניץ. ניב אהרונסון
השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ וסגן השר אופיר אקוניס, הערב/ניב אהרונסון

נתניהו ביקר גם את שמה של הרשימה המשותפת של העבודה ושל התנועה – "המחנה הציוני". "הם לא אומרים את זה בערבית משום מה, אבל גם כשמקשיבים למה שהם אומרים בעברית הם לא יוצאים ציונים גדולים. תקשיבו לבוז'י שאמר שהביטוי מדינה יהודית הוא ביטוי מוטעה לחלוטין. חברי רשימתו אומרים שהזהות הפלסטינית חזקה מזהותם הישראלית. שנשים אינן צריכות לשלוח את ילדיהן לשרת בצבא. שהציונות היא דבר שלא מדבר אליהם. יש שם גם מי שנלחם למסתננים הבלתי חוקיים להיכנס לכאן ולהישאר כאן". לטענתו, "תבינו את האבסורד: בנינו את הגדר, אנחנו בנינו את המכשול ופועלים במרץ להוציא את המסתננים שנשארו כאן, והם רוצים להשאיר אותם. על רקע הדברים האלה מה הפלא שאחמד טיבי תומך בבוז'י. מה הפלא שבוז'י אומר שהוא ישמח לראות את המפלגות הערביות בתוך הרשימה שלו".

אופיר אקוניס, ישראל כץ וסילבן שלום בכינוס הליכוד. ניב אהרונסון
השרים סילבן שלום וישראל כץ, הערב/ניב אהרונסון

ראש הממשלה הוסיף כי "זאת לא מפלגת העבודה של פעם. היא נדחקה לאחור, היא נעלמה. זה השמאל הקיצוני. זה לא המחנה הציוני זה המחנה האנטי-ציוני. אנחנו שונים כי אנחנו שואבים השראה מהתקווה, עומדים מול כל העולם אם צריך ולא מוותרים על האינטרסים החיוניים של ישראל. פועלים לאחדות ירושלים ולמען ביטחון צה"ל ולמען עליית יהודים ארצה, כי ישראל היא הבית של כל יהודי ובכך אנחנו מאמינים. לשמור, לבצר ולטפח את מדינת ישראל, מדינתנו של העם היהודי. זו הבחירה האמיתית בבחירות: רק אנחנו, רק הליכוד, ובעזרת השם גם ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully