וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג על רשימת "המחנה הציוני": "אנחנו הציונות האמיתית"

25.1.2015 / 18:27

יו"ר מפלגת העבודה הכריז בהצגת חברי הרשימה המשותפת כי "אין ברירה אחרת – זה או אנחנו או נתניהו". ח"כ לבני: "אנחנו הולכים לנצח את הבחירות האלה". הקהל שרק בוז לטרכטנברג

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

מזכ"ל מפלגת העבודה ח"כ חיליק בר הציג הערב (ראשון) את חברי "המחנה הציוני" בכינוס שנערך בגני התערוכה בתל אביב. במהלך הכינוס נאמו יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג, שעומד בראש הרשימה, ויו"ר התנועה ח"כ ציפי לבני, שנמצאת במקום ה-2.

"זאת נבחרת המהפך של מדינת ישראל והיא תשיב לישראל את התקווה והאופק שכל כך חסרים לה", הצהיר ח"כ הרצוג. "רק בימים האחרונים חרשנו את הארץ מדן ועד אילת ואני אומר לכם אנשים רוצים שינוי ואנחנו ניתן להם את זה. הם מרגישים שהמדינה לקחה להם את הפנסיה, השכר, מקום העבודה והדיור. המדינה התנכרה אליהם ויש כאב עצום בציבור. אני כאן יחד אתכם כדי להחזיר להם את התקווה. הנבחרת שיש לנו היא הנבחרת הכי ישראלית, ערכית, מגוונת וקשובה לציבור והיא גם הנבחרת הכי ציונית".

לדבריו, "אנו מייצרים לציבור ברירה אמיתית - בחירה בצומת דרכים היסטורי שבפניו אנו ניצבים. לצומת זו השפעה מכרעת על עתידנו ובצומת הזה יש ברירה אחת בלבד – או אנחנו או הוא - או הכישלון המתמשך של נתניהו שהתעלם מהקריאה לצדק חברתי ושמרוכז רק בעצמו או אנחנו - הנהגה שמתכוונת להילחם ולשנות את כל המציאות ולדאוג לכל אזרחית ואזרח בחינוך, במחירי הדיור, בטיפול בעוני העמוק, בבריאות – הנהגה שתהפוך את חלום הדירה למציאות".

עוד חדשות על בחירות 2015
הערבים ישקלו להמליץ על הרצוג: "שותפים לרצון להפיל את נתניהו"
מסתמן: אלי ישי ומיכאל בן ארי יחברו לרשימה משותפת
לפיד באולפן וואלה!: "נתניהו טס לארה"ב לנאום פוליטי"

הצגת רשימת "המחנה הציוני" בגני התערוכה בתל אביב, 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
הרצוג ולבני מציגים את רשימת המחנה הציוני, הערב/ראובן קסטרו

ח"כ הרצוג הוסיף כי "אני מתחייב כי כבר בשנה הראשונה של הממשלה בראשותי אתם, אזרחי ישראל, תתחילו להרגיש את ההבדל, כי אין ברירה אחרת – זה או אנחנו או הוא. אנחנו הנהגה משותפת ומשתפת, שתשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ורוח מגילת העצמאות, ותשיב אותנו לציונות השפויה המובילה והיוזמת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הצגת רשימת "המחנה הציוני" בגני התערוכה בתל אביב, 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
"די להפחיד את העם הזה, כי אנחנו לא מפחדים"./ראובן קסטרו
יו"ר העבודה יצחק הרצוג מודה לפעילים בזמן הצגת רשימת המחנה הציוני. ראובן קסטרו
הרצוג/ראובן קסטרו

עוד אמר הרצוג כי "זאת או דרך הייאוש של ביבי שהצליח להרחיק את ידידנו ונכשל בהרתעת הטרור, או הנהגה שמבינה שאין ביטחון לאומי וחוסן חברתי בלי חזון ברור לאזרחיה. או ראש ממשלת הבידוד והקיפאון שמוכן לריב עם בעל הברית החזק והקרוב ביותר שלנו בשביל לשמור על כסאו, או אנחנו – הנהגה שתשיב את אמונן של בנות בריתנו. או האטימות של נתניהו שבתקופתו מדדי הגזענות הגיעו לשיא חסר תקדים או הנהגה שמבינה את חובתנו להגן על כבודו וחירותו של כל אדם החי בתוכה, בין אם יהודי ובין אם לאו".

"די להפחיד את העם הזה"

ציפי לבני, מספר 2 ברשימה, אמרה קודם לכן: "ערב טוב לשותפי יצחק הרצוג, ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. אנחנו הולכים לנצח את הבחירות האלה - אני יודעת את זה כי ניצחון מרגישים עוד לפני שהוא מתרחש בזכות האווירה הזו שיש באוויר, ששמים את הפרק הרע הזה מאחורינו".

לדבריה, "לא רק אנחנו מרגישים את הניצחון שלנו, גם הם מרגישים את זה. הוא מרגיש את זה ולכן עולה מפלס ההסתה וההתקפות הפוליטיות וסתימת הפוליטיות. אני אומרת היום לנתניהו – הייתי אז באולם, יחד עם ותיקי תנועת החירות, כשעלית על הדוכן ואמרת 'הם מפחדים'. אני אומרת לך הערב הזה – די להפחיד את העם הזה, כי אנחנו לא מפחדים".

הצגת רשימת "המחנה הציוני" 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
זכה לשריקות בוז. מנואל טרכטנברג, רביעי מימין/ראובן קסטרו

מבוכה אירעה כאשר הגיע תורו של הפרופסור מנואל טרכטנברג, ששוריין במקום ה-11 - הוא זכה לקריאות "בוז" מהקהל בשל שריונו ששמור למפלגת העבודה. עמיר פרץ, לעומת זאת, שפרש מהמפלגה לפני הבחירות הקודמות, זכה לתשואות. גורמים בעבודה הביעו פליאה על כך שטרכטנברג שוריין במסגרת המכסה של המפלגה ולא במסגרת המכסה של התנועה. "מסתבר שללבני יש שבעה שריונים ולא שישה כפי שנאמר לנו", מסר גורם במפלגה. "במקום שהשריון הזה יבוטל, ודמויות כמו משה מזרחי, נחמן שי ויוסי יונה יתקדמו במעלה הרשימה, הנחיתו פנימה את טרכטנברג".

כמו כן, פעילי מפלגת העבודה התרעמו על שריונו של יואל חסון במקום ה-16 והאשימו כי לבני אחראית לכך שבאופן חריג לא הוצבו בכינוס תמונותיהם של ראשי הממשלות מטעם המפלגה בעבר, יצחק רבין ודוד בן גוריון. בנוסף לכך, המקום ה-25 ברשימה לא הוצג. כרגע מתנהלים מגעים עם חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה, אך הם טרם הבשילו ולא ברור אם יגיעו לכדי סיכום.

ראש אמ"ן לשעבר המועמד לכנסת מטעם המחנה הציוני אלוף מיל' עמוס ידלין. ראובן קסטרו
ידלין/ראובן קסטרו
הצגת רשימת "המחנה הציוני" בגני התערוכה בתל אביב, 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
פרץ/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully