וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי ישי: "אם אומר את כל מה שיש לי – תהיה רעידת אדמה"

31.12.2014 / 11:51

בריאיון לוואלה! חדשות התייחס ישי להקלטה שהובילה להתפטרותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, ואמר כי היה יכול לפרסם אותה מזמן אם היה רוצה. על שיתוף פעולה עם ש"ס אמר: "אחרי הבחירות נאחד כוחות"

מערכת וואלה!

ברקע התפטרותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי מהכנסת בעקבות פרסום הקלטה של הרב עובדיה יוסף מדבר בגנותו, היו"ר לשעבר אלי ישי, שפרש לאחרונה מהמפלגה לצורך הקמת מפלגה משלו, חזר והכחיש כי הייתה לו יד בחשיפת ההקלטה. "זו קלטת שמסתובבת למעלה משנתיים. אם דרכי הייתה להוציא אותה הייתי מוציא אותה", הסביר ישי בריאיון שהעניק היום (רביעי) לוואלה! חדשות. "יש לי לא מעט דברים שאם אני אומר אותם תהיה רעידת אדמה".

"אני לעולם לא אוציא קלטות. לא הוצאתי ולא אוציא. את דבריו של מרן אני לוקח איתי", הדגיש ישי בריאיון. "נעשו דברים קשים מאוד, ושתקתי. ברגע שמסלפים את האמת ומסיתים ופוגעים, זו לא דרכנו. אני לא מתכוון להתייחס לאריה דרעי, אני יוצא לדרך חדשה".

עוד על התפטרות דרעי:
אלי ישי על פרשת הקלטת של דרעי: "זו לא דרכי"
יפה דרעי: "קשה לאריה מאוד, במיוחד מאז פרסום הקלטת"
דרעי לבני משפחתו: "תקבלו אבא במשרה מלאה"

אלי ישי באולפן וואלה, דצמבר 2014. נמרוד סונדרס
"זו שליחות לא פשוטה". ישי באולפן וואלה! חדשות/נמרוד סונדרס

על החלטתו לעזוב את ש"ס ולהקים מפלגה חדשה, שזכתה לשם "העם איתנו", אמר ישי: "אני עושה מה שאני מאמין בו, שאני שלם איתו. שקלתי לברוח, לקחת פסק זמן, אך החלטתי להישאר. אשתי רצתה שאקח פסק זמן, וגם ילדיי היו מתפללים שאעשה זאת. היה הכי טוב לי ברמה האישית ללכת לביתי, אבל זו שליחות לא פשוטה". ישי ציין כי לדעתו תהיה הפתעה בבחירות הבאות. " הקמנו מפלגה חדשה שתדאג לכל עם ישראל ולתורת ישראל".

לדברי ישי, "כשהמצב יירגע" הוא יתחיל לעסוק בהקמת המפלגה שלו. כשנשאל בנוגע לאפשרות שיחזור לש"ס אם דרעי כבר לא יהיה במפלגה, הוא השיב: "חשוב להיות בשדרות ולבוא אליהם ולחזק אותם, והאמונה שלנו היא שתנצח. בעזרת השם אחרי הבחירות, כל אחד עם המנדטים שלו, נאחד כוחות ונפעל למען עם ישראל, כל אחד עם הפלטפורמה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חה"כ אריה דרעי מגיש מכתב התפטרות מהכנסת ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. דוברות הכנסת,
דרעי מגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת/דוברות הכנסת

דרעי הגיש אמש את התפטרותו ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בלשכתו בירושלים. בצאתו מחדרו של אדלשטיין אמר דרעי: "הגשתי כעת את מכתב התפטרותי ואין לי מה להוסיף. גם ככה קשה לי". לאחר ההתפטרות איימו חברי הכנסת של ש"ס להתפטר אם מועצת חכמי התורה תאשר להם זאת.

בקלטת שהובילה למהלך של דרעי נשמע המנהיג הרוחני המנוח של ש"ס, הרב עובדיה יוסף יוצא נגד מינויו של דרעי ליו"ר המפלגה לאחר צאתו מהכלא: "למה לקחת מישהו גנב? למה לקחת מקבל שוחד? 30%-40% (מהבוחרים) לא יישארו, אז יברחו לנו. למה? למה נעשה כך? על ישי אין לאף אחד שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully