וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס: "ישי הלך לבית הכיסא"

27.12.2014 / 19:45

הרב שלום כהן, שמונה לתפקיד לאחר מותו של הרב עובדיה, הגיב לראשונה לפרישתו של ח"כ אלי ישי, ותקף את מנהיגו הרוחני, ראש ישיבת "כסא רחמים". "כשהיה בביתי היה נאמן. עכשיו הלך לבית אחר"

אריה דרעי והרב שלום כהן בשיעור בישיבת בין הזמנים באשדוד. 27 באפריל 2014. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"סקרים זה שטויות. ש"ס - ראשי תיבות 'סקר שקר'". הרב שלום כהן עם אריה דרעי/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

הרב שלום כהן, נשיא "מועצת חכמי התורה" של ש"ס הגיב אמש (שישי) לראשונה לפרישת חבר הכנסת אלי ישי מהמפלגה, ולכך שהקים מפלגה חדשה. "ראיתי שיש שלטים על האוטובוסים שבהם כתוב 'בכל ביתי נאמן הוא'", אמר כהן במהלך שיעור שמסר בבני ברק, בהתייחסות לקמפיין הבחירות של ישי, "מה זה 'בכל ביתי נאמן הוא'? כשהיה בביתי היה נאמן. עכשיו הלך לבית אחר, לבית הכיסא".

דבריו של כהן הם גם תקיפה מרומזת של המנהיג הרוחני של ישי, הרב מאיר מאזוז, העומד בראש ישיבה הנקראת "כסא רחמים". ביום חמישי, התקיים כנס פעילים ראשון של מפלגתו של ישי, "העם איתנו", בישיבה בבני ברק, וכלל הופעה פומבית ראשונה של מאזוז מאז ההכרזה על הקמת המפלגה. "אנחנו לא מחפשים פרסומת", הדגיש הרב, "לא מחפשים ג'ובים, אלא עושים למען עם ישראל, למען התורה, למען העניים והנזקקים. אם היו מבינים אותנו, המפלגות החרדיות היו אומרות 'נעזור לכם'".

עוד בוואלה! חדשות:
אלי ישי הציג את "מרן" החדש: "די לאובדן הדרך"
דרעי לא פוסל פיוס עם ישי: "תמיד הייתי בעד שלום"
צפו: חרדי משחית מודעת בחירות של אלי ישי בירושלים

אנשי ש"ס מוחים במסיבת עיתונאים של אלי ישי על הקמת מפלגה חדשה. נועם מושקוביץ
פעילי ש"ס מוחים במהלך ההכרזה על הקמת מפלגת "העם איתנו"/נועם מושקוביץ

כהן התייחס גם לירידה הדרסטית של ש"ס בסקרים, ואמר: "הראו לי סקר שבו ש"ס לא תהיה בכנסת כלל. סקרים זה שטויות. ש"ס - ראשי תיבות 'סקר שקר'. אנחנו נזכה להצלחה גדולה בבחירות". על פי סקר וואלה! חדשות ו-TNS טלסקר שפורסם אתמול, ש"ס ו"העם איתנו" זוכות לארבעה מנדטים כל אחת. זאת, בהשוואה ל-11 המנדטים של ש"ס בכנסת הנוכחית.

בדבריו תקף גם את הממשלה האחרונה, אותה כינה "רעה" ו"ממשלת סדום". לטענתו, "פגעו בנו, בכל הקודש והיקר לנו. אנחנו חוששים גם מהממשלה הבאה שתהיה סדום". הרב כהן, בן 83, מכהן כראש הישיבה "פורת יוסף", הנחשבת ליוקרתית במגזר החרדי-ספרדי. הוא נמנה עם מועצת חכמי התורה של ש"ס מהקמת התנועה, ולאחר פטירת הרב עובדיה יוסף, מונה לנשיא מועצת חכמי התורה, מהלך שעורר ביקורת רבה מצד גורמים רבים בש"ס.

ממטה מפלגת "העם איתנו" של ישי נמסר בתגובה לדברים: "אנחנו מכבדים ומוקירים את כל הרבנים, ומאחלים להם בריאות ואריכות ימים". ישי, בדבריו בכנס ביום חמישי, העביר מסר לבניו של הרב עובדיה יוסף, שחלקם שוקלים להוציא נגדו מכתב מחאה. "אני רוצה למסור להם את אהבתי והערכתי הרבה ", אמר. "אנחנו לא אנשים שמחפשים מלחמה, רוצים שהציבור שלנו יקבל את מלוא העזרה שמגיעה לו. הסקרים אומרים שיש ירידה בש"ס, זה כואב לנו. ש"ס עצמנו ובדמנו", הוסיף הרב צמח מאזוז, אחיו של המנהיג הרוחני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אריה דרעי ואלי ישי במליאת הכנסת בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת. דוברות הכנסת,
דרעי וישי במהלך ההצבעה על פיזור הכנסת/דוברות הכנסת

מוקדם יותר השבוע, אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא אינו שולל אפשרות של פיוס עם ישי. "הייתי תמיד בעד שלום וגם היום אני לא סוגר דלת לאף אחד", אמר דרעי בכנס פעילים סגור שהתקיים ביום רביעי בירושלים. הוא ביקש מהנציגים להתרכז רק בעבודה לקראת הבחירות ואמר: "צריך לשים קו ולא לדבר על הנושא יותר". ממטה מפלגת "העם איתנו" נמסר בתגובה: "נשמח למערכת בחירות הוגנת ונקייה ולשיתוף פעולה בנושאים החשובים אחר הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully