וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מילר: "דברי יחימוביץ' נגד ליברמן נובעים משימוש בגראס"

20.12.2014 / 22:21

חבר הכנסת מישראל ביתנו תקף את יו"ר העבודה לשעבר שמתחה ביקורת על ראש מפלגתו, שאמר כי לא יתנגד לשבת בממשלה בראשות הרצוג. "יש לה עוד הרבה מה ללמוד לפני שתגיע לכישוריו, ליכולותיו ולניסיונו של ליברמן"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

חבר הכנסת אלכס מילר מישראל ביתנו תקף היום (שבת) את חברת הכנסת שלי יחימוביץ' מהעבודה בעקבות דבריה נגד יו"ר מפלגתו, שר החוץ אביגדור ליברמן. "אפילו חברי מפלגת העבודה כבר אמרו את דעתם בנושא שלי יחימוביץ' כשחשבה להיות ראשת הממשלה, והם זרקו אותה מתפקיד היו"ר במפלגתם", אמר. "יש לה עוד הרבה מה ללמוד לפני שתגיע לכישוריו, ליכולותיו ולניסיונו של שר החוץ, אביגדור ליברמן". יו"ר ועדת החינוך של הכנסת לשעבר הוסיף: "כנראה שדבריה והחלחלה שלה נובעים מעודף שימוש בגראס".

יחימוביץ מתחה היום ביקורת חריפה על דברי ליברמן, לפיהם לא יתנגד להצטרף לקואליציה בראשות מפלגת העבודה. "יש גבול לתעתוע ולמשחקי המילים והספינים. ממתי הוא נהיה שמאלן?", אמרה באירוע "שבתרבות" שהתקיים במועצה האזורית גלבוע. יו"ר מפלגת העבודה לשעבר הוסיפה: "רק לפני כמה חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים. יש קריאה יותר גזענית מזו? הרעיון שלו כראש ממשלה מעורר בי חלחלה".

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
הימין נגד לבני: "בבחירות האלו כל הקווים האדומים נחצים"
בימין מעריכים: סיעתו של אריאל לא תתפצל מהבית היהודי
בלי דגל לרוץ איתו: נתניהו ממולכד, ומוטרד מבנט המתחזק / פרשנות

ועדת החינוך בכנסת ,מאי 2012. עומר מירון
"אפילו חברי מפלגתה של יחימוביץ' זרקו אותה מתפקיד היו"ר". ח"כ אלכס מילר/עומר מירון

ליברמן, שהשתתף בשבוע שעבר באירוע "שבתרבות" בתיאטרון הלאומי "הבימה" בתל אביב, אמר כי הוא אינו פוסל ישיבה בממשלה העתידית עם יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג או עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. באותה הזדמנות, הוא אף בירך על האיחוד בין הרצוג לבין יו"ר התנועה ציפי לבני. עם זאת, הוא הוסיף כי היה שם "פספוס גדול" בעקבות הסיכום על רוטציה בין השניים אם תרכיב הרשימה המשותפת את הממשלה הבאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עיבוד תמונה שלי יחימוביץ', אביגדור ליברמן. יואב דודקביץ’, נועם מושקוביץ, יואב דודקביץ'
עימות פומבי. אביגדור ליברמן ושלי יחימוביץ'/יואב דודקביץ', יואב דודקביץ’, נועם מושקוביץ

"אני חושב שיצירת מסגרות גדולות זה דבר מבורך", הסביר ליברמן. "עם זאת, אני חושב שהייתה שם גם החמצה ופספוס גדול. במקום לדבר על המהות מדברים עוד פעם על הרוטציה". לדבריו, הוא לא נמנה עם "מחנה לא רק ביבי" ועל אף חילוקי הדעות בינו לבין נתניהו, שהובילו לפירוק השותפות בין הליכוד לישראל ביתנו, הוא מעריך אותו. "הגישה הזאת של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי היא לא נכונה", אמר ליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully