וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוטף עזה לכנסת? ראש מועצת אשכול ירוץ בבחירות מטעם יש עתיד

חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול, הצמודה לרצועת עזה, יקיים מחר מסיבת עיתונאים עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שבה יכריז כנראה על הצטרפותו למירוץ. במהלך "צוק איתן" אמר: "יש לנו ממשלה חלשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"להשיג הסדר מדיני שיביא לשקט". ילין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, ירוץ לכנסת ה-20 מטעם מפלגת יש עתיד. ילין בן ה-56, שמשמש זה שבע שנים ראש המועצה האזורית, הסמוכה לרצועת עזה - יקיים מחר (חמישי) מסיבת עיתונאים בקיבוץ כרם שלום יחד עם יו"ר יש עתיד השר לשעבר יאיר לפיד.

ילין יצא נגד מדיניות הממשלה במהלך "צוק איתן" בנוגע לטיפול באיומים מרצועת עזה. "יש לנו ממשלה חלשה. אני קורא לתושבים לא לחזור", אמר במהלך המבצע, בתגובה להחלטה להתיר לאנשי עוטף עזה לשוב לאזור חרף המשך הירי.

בחירות 2015 || עוד ידיעות בוואלה! חדשות
טרכטנברג במגעים מתקדמים להצטרפות לרשימת הרצוג ולבני
דעה: ימני, אל תצביע בנט
בדרך לאיחוד? הפגישה החשאית של אלי ישי ואורי אריאל

בתום המבצע, אחרי נפילת רקטה בתחום ישראל, על אף ההסכם שהביא להפסקת אש - אמר: "המנהיגות של מדינת ישראל תימדד באופן שבו היא בוחרת להגן על תושביה. ישראל עומדת בפני שתי אופציות: להשיג הסדר מדיני שיביא לשקט ארוך טווח או להמשיך במעגל האלימות הבלתי פוסקת".

"יש לנו את הצבא החזק בעולם", הוסיף ילין, "לא צריך לפחד לנהל משא ומתן מתוך חוזק צבאי, ולהביא את השקט המיוחל לעוטף עזה ולדרום. אנחנו מצפים מממשלת ישראל להשיב את השקט לאזור באותה נחישות שבה נלחמים בניטרול המנהרות".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il
לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully