וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התפרעויות פעילי ש"ס: תוגברה האבטחה סביב אלי ישי

16.12.2014 / 8:22

יממה לאחר שהודיע על פרישתו מביתו הפוליטי זה 30 שנה והמהומה שפרצה באירוע שבו הודיע על המהלך, ובמהלכו כונה "בוגד", הוצמד לישי מאבטח נוסף. זאת, נוסף על מאבטח שהוצב כבר בביתו בשל איומים על חייו

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

בשל התפרעות של כמה מפעילי ש"ס במסיבת העיתונאים שבה הודיע ח"כ אלי ישי יעל פרישתו מהמפלגה והקמת מסגרת פוליטית חדשה, הוצמד לו הבוקר (שלישי) מאבטח נוסף. היחידה לאבטחת אישים של הכנסת החליטה לתגבר את האבטחה סביב חבר הכנסת, אחרי שכבר לפני כמה שבועות הוצב בביתו מאבטח בשל איומים שהתקבלו על חייו. בתחילת החודש הגישה לשכתו של ח"כ ישי תלונה לקצין הכנסת בטענה כי עוזריו קיבלו שיחות טלפון, שבמהלכן השמיעו גורמים אנונימיים איומים שלפיהם אם הוא יקים מפלגה חדשה או יצטרף למפלגה קיימת - "ידקרו אותו".


ישי הודיע אמש על יציאתו לדרך פוליטית חדשה ועל הקמת מפלגה, לאחר 30 שנות פעילות בשורותיה. במהלך מסיבת העיתונאים במלון "רמדה" בירושלים קטעו את דבריו כמה עשרות מפעילי ש"ס, שקראו לעברו "בוגד" ודפקו על דלתות האולם. שני מעגלי אבטחה הוצבו במקום על מנת למנוע את כניסתם. לאחר מסיבת העיתונאים נכנסו הפעילים, הסירו את התמונות של הרב עובדיה יוסף שהוצבו על הבמה והתעמתו עם כמה מתומכי ישי.

פילוג בש"ס || כותרות נוספות:
פרישת ישי: כאב הראש של דרעי התחיל מוקדם מהמתוכנן
ישי הכריע: מתמודד בבחירות ברשימה עצמאית
דרעי על המשבר: "הצעתי לישי תפקידים רבים - והוא סירב"

ח"כ אלי ישי מש"ס יוצא  מהפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרץ 2013. נועם מושקוביץ
האבטחה סביבו תוגברה בשל ההתפרעויות במסיבת העיתונאים. ח"כ ישי/נועם מושקוביץ

החלטתו של ישי לפרוש מש"ס מגיעה על רקע המתיחות הגדולה בינו לבין יו"ר המפלגה, אריה דרעי. לאחר שדרעי לא קיבל את רשימת הדרישות שהציב לו, בהן הרחבה של מועצת חכמי התורה של ש"ס, שותפות עמו בהרכבת הרשימה לכנסת וסמכויות נוספות בניהול המפלגה – נסתם הגולל על המשך דרכו של ישי בצור מחצבתו הפוליטי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"מצרים על בחירת ישי ולנטוש את דרכו של הרב עובדיה יוסף"

בתגובה להודעת הפרישה של ישי, נמסר אמש מש"ס כי המפלגה "מצרה על בחירתו לעזוב את התנועה ולנטוש את דרכו ומורשתו של הרב עובדיה יוסף. צר לנו שיצרים אישיים ומניעים זרים הביאו את מר ישי למעשה זה. תנועת ש"ס יוצאת למערכת הבחירות מאוחדת ומלוכדת תחת הנהגתו של יו"ר התנועה, הרב אריה דרעי. נמשיך לאחד את כלל הציבור בישראל תחת הדגלים החברתיים והיהודיים של תנועת ש"ס תנועתו של מרן".

נוסף על כך, הודיע אמש ח"כ דרעי כי הוא "מגנה בתוקף" את פעילי ש"ס שהפריעו לישי בנאומו. "להתנהגות זו אין שום קשר לתנועת ש"ס והיא לא מייצגת את דרכה. על כולנו לשמור על דרכו של מרן ולפעול רק בדרכי נועם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully