וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר ישראל באו"ם נגד העצרת הכללית: "צבועים"

רון פרושאור התבטא בחריפות בדיון לציון כ"ט בנובמבר והפנה את עיקר זעמו כלפי שבדיה, שלא הסתפקה בהתבטאות של האיחוד האירופי. "דורשים מישראל סטנדרטים אחרים, מעולם לא עמדתן לצדנו"

שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור בנאום תקיף בדיון לציון כ"ט בנובמבר. Amanda Voisard,
"אין ישראלי שמפקיד את ביטחונו באמירות החלולות שלכן". שגריר ישראל באו"ם פרושאור במטה האו"ם, אמש/Amanda Voisard

שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור תקף אמש (שני) בחריפות את העצרת הכללית וביתר שאת את שבדיה, שאישרה בחודש שעבר צו המכיר במדינה פלסטינית, והאשים את המדינות במוסר כפול. "אני מאשים אתכן בצביעות. אני מאשים אתכן בכך שאתן דורשות מישראל לעמוד בסטנדרטים אחרים משל כל מדינה אחרת", מחה.

מדובר בדיון שמתקיים מדי שנה לציון כ"ט בנובמבר, התאריך שבו הצביעו מדינות האו"ם על הקמת שתי מדינות בישראל. אולם על רקע ההכרזה של האו"ם על 2014 כאל "שנת סולידריות עם הפלסטינים" ובצל האירועים הביטחוניים האחרונים בישראל, התלהטו הרוחות במטה האו"ם בניו יורק. פרושאור הפנה אצבע מאשימה כלפי שבדיה, שבניגוד לשנים עברו נתנה לסגנית שרת החוץ, מרגוט וולסטרום, לשאת דברים ולא להסתפק בהתבטאות בשם האיחוד האירופי. "אתן, מדינות אירופה, מעולם לא עמדתן לצדנו, ואנחנו לא מופתעים מכך שאתן לא עומדות לצדנו גם עכשיו. אין אף ישראלי שמפקיד את בטחונו באמירות החלולות שלכן על תמיכה בביטחון ישראל", תקף.

שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור בנאום תקיף בדיון לציון כ"ט בנובמבר. Amanda Voisard,
"הסכסוך תמיד עסק בלגיטימיות של קיומה של מדינה יהודית". פרושאור באו"ם, אמש/Amanda Voisard

שגריר ישראל באו"ם המשיך לתקוף את נציגי המדינות האירופיות בכלל ואת זו של המדינה הסקנדינבית בפרט. "אתן, מדינות אירופה, מעולם לא עמדתן לצדנו, ואנחנו לא מופתעים מכך שאתן לא עומדות לצדנו גם עכשיו. ישנה מדינה אחת שתמכה בנו לאורך כל הדרך וזו ארצות הברית", אמר פרושאור לסגנית שרת החוץ השבדית.

כותרות נוספות בוואלה! חדשות:
קרי בשיחות הגרעין: "לא נישאר בשולחן המו"מ לעד"
שר ההגנה האמריקני יסיים תפקידו: "דרושים כישורים אחרים"
ארדואן בכנס זכויות נשים: "שוויון בין המינים - נגד הטבע"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פרושאור הוסיף בקו המיליטנטי ואמר כי העולם מתעלם מהצרכים הביטחוניים של ישראל. "אני מאשים אתכן בכך שכמס שפתיים אתן תומכות בזכותה של ישראל להגן על עצמה, אבל בפועל מתעלמות מכך לחלוטין. אני מאשים אתכן במתן לגיטימציה למי שמבקש להשמידנו. בואו נודה על האמת: הסכסוך מעולם לא עסק בהקמת מדינה פלסטינית, הוא תמיד עסק בלגיטימיות של קיומה של מדינה יהודית", אמר.

"בין 193 הדגלים באו"ם תמצאו דגל אחד בלבד שעליו מגן דוד. ישנה רק מדינה אחת קטנה השייכת לעם היהודי, אך מדינות רבות כאן מאמינות שמדובר בדגל אחד יותר מדי. הדיון הזה לא מתנהל למען השלום או למען הציבור הפלסטיני; מטרתו היא אחת - לתת במה להתנגחות אנטי-ישראלית", הוסיף שגריר ישראל באו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully