וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק שיאסור השבת גופות של מחבלים למשפחותיהם

20.11.2014 / 14:51

בצל גל הפיגועים האחרון, הניח ח"כ דני דנון הצעה של שולחן הכנסת, שלפיה מחבלים שייהרגו במהלך פיגוע ייקברו במקום לא נודע. "המשפחות הפכו את גופות הרוצחים לאמצעי ליצירת אירועי טרור נוספים", טוען דנון

זירת הפיגוע בבית המדרש "ים התלמוד" במתחם בית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים, נובמבר 2014. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מדינת ישראל נותנת רוח גבית לטרור". זירת הפיגוע בבית הכנסת בירושלים, השבוע/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

מדינת ישראל לא תעביר גופות של מחבלים למשפחותיהם - כך מציע ח"כ דני דנון (הליכוד). לפי הצעת חוק בנושא, שהונחה היום (חמישי) על שולחן הכנסת על רקע גל הפיגועים האחרון, ושהגיעה לידי וואלה! חדשות, גופותיהם של פעילי טרור שיבצעו פיגועים וייהרגו במהלם, ייקברו במקום לא נודע והגופות לא יועברו למשפחות.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "עם השבת גופת המחבל למשפחתו, אנו עדים דרך קבע לקריאות שמחה, תהלוכות, הפגנות והתבטאויות התומכות בטרור נגד מדינת ישראל, תוך האדרת שמם של פעילי טרור, וכינוי המחבל המתועב 'שהיד' – מי שמקומו בגן עדן מובטח". בהצעה עוד ננכתב כי משפחות המחבלים וגופתם זוכים לכבוד עצום בקרב תומכיהם, ומקום קבורתם הופך למוקד עלייה לרגל. "נוצר מצב אבסורדי, שלפיו מדינת ישראל עצמה נותנת רוח גבית לטרור, תוך התעלמות מוחלטת מסבלם של משפחות הקורבנות", כנתב.

גל טרור ברחבי הארץ || סיקור מיוחד:
בשל המצב: כל קצין במילואים יורשה לשאת נשק
ראש עיריית אשקלון הפסיק עבודת ערבים בעיר
זמן משא ומתן | אבי יששכרוף

דני דנון בישיבת הליכוד, אירפורט סיטי. ראובן קסטרו
"מצב אבסורדי". ח"כ דנון/ראובן קסטרו

עוד כותב דנון בהצעתו, כי אמנם לא ניתן להרתיע את המתאבדים עצמם, שכן הם בוחרים למות יחד עם קורבנותיהם, אך ניתן וצריך להעלות באופן דרמטי את רף ההרתעה, על מנת להרתיע את שאר המחבלים הפוטנציאליים, ובכך לדכא את הטרור ולעוקרו מן השורש. "הניסיון המצער שלנו מלמד אותנו כי משפחות המחבלים הפכו את גופותיהם של הרוצחים לאמצעי ליצירת אירועי טרור נוספים שיוצרים נפגעים", אמר ח"כ דנון לוואלה! חדשות.

"אירועי הלוויות הפכו לכנסי תמיכה וגיוס של ארגון חמאס", הוא הוסיף. "חובתה של ממשלת ישראל לעמוד איתן נגד ניסיון זה. אם נקבור את גופות המחבלים ולא נשיב אותם למשפחות נבלום ונמנע אירועי טרור פוטנציאליים".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully