וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נתניהו מברך את אזרחי ישראל לרגל ראש השנה

ראש הממשלה פרסם ברכה מצולמת לרגל החג שחל בשבוע הקרוב. הוא סקר את הישגי הממשלה, לשיטתו, בשנה החולפת: ממבצע "צוק איתן" ועד לחוק חינוך חינם והקמת הגדר נגד מסתננים בדרום

צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם אמש (שבת) ברכה מצולמת לאזרחי ישראל לרגל ראש השנה שיחול בשבוע הקרוב. "זאת הייתה שנה מאתגרת במיוחד למדינת ישראל. לצורך כך נדרשתי לכל הניסיון שצברתי בתפקידי כראש ממשלת ישראל, מול אתגרים שלעתים נדמה היה שגם מעצמות לא עומדות בפניהם", פתח ראש הממשלה את ברכתו.

"הנחתנו על חמאס את המכה הקשה ביותר שספג מאז הקמתו. צה"ל תקף את מפקדי הטרור ומגדלי הטרור. השמדנו את מנהרות הטרור, אותן מנהרות שנחפרו במטרה לבצע פיגוע המוני באזרחי ישראל. יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, פעלנו כתף אל כתף באחריות, בשיקול דעת ובמחשבה רחבה, כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

"תודה לכם חיילי צה"ל האמיצים", הוסיף ראש הממשלה. "תודה לכם אזרחי ישראל על החוסן ועל האחדות שהפגנתם. בשמם של אזרחי ישראל אני שולח ברכת החלמה מהירה ושלמה לפצועי המערכה. אני שוב מחזק את המשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל בקרב על הבית של כולנו, קרב שאין צודק ממנו. בשנה החולפת החלטתי להגדיל באופן דרמטי את ההצטיידות ב'כיפות ברזל'. ההחלטה הזאת הצילה חיים רבים".

עוד בוואלה! חדשות:
גורם ישראלי: שיחות ההסדרה יתחדשו ביום שלישי בקהיר
דעאש פרסם סרט בן שעה: אילץ סורים לחפור קבריהם
מערת נטיפים ענקית התגלתה במרכז הארץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מברך את אזרחי ישראל לרגל ראש השנה. יוטיוב, צילום מסך
ראש הממשלה מברך את אזרחי ישראל/צילום מסך, יוטיוב

בהמשך דבריו, התייחס נתניהו להישגים נוספים של הממשלה, מלבד אלו הביטחוניים. "בזכות האחריות שבה הנהגנו את כלכלת ישראל בשנים האחרונות, המשק שלנו לא הידרדר כמו כלכלות רבות בעולם. ואכן, גם בשנה הזאת האבטלה בישראל היא מהנמוכות בעולם המערבי", אמר ראש הממשלה. "השנה גם השלמנו את בניית הגדר בגבולנו עם מצרים, ואף לא מסתנן אחד נכנס, אף מסתנן, לערי ישראל. לעומת זאת, השנה הוצאנו יותר מ-6,000 מסתננים אל מחוץ לישראל. ישראל היא המדינה היחידה במערב שפתרה את הבעיה הכאובה של הגירה בלתי חוקית".

לדברי נתניהו, "אנחנו ממשיכים במלוא התנופה והמרץ את המהפכה הגדולה, לחבר את הנגב והגליל למרכז הארץ: כבישים, רכבות, גשרים, מחלפים. אחרי שחנכנו בערב ראש השנה הקודם את מחלף גולני החדש, ואחרי שהשקנו השנה את תחנת הרכבת החדשה בשדרות, יכול כל מי שנוסע בכביש ירושלים-תל אביב לראות לנגד עיניו את השינוי ההיסטורי שאנחנו עושים בדרך הזאת, בדרכי מדינתנו. בעבר ראינו דברים כאלה רק בחו"ל - היום זה כאן אצלנו, בישראל. גם השנה הורים ליותר מ-280 אלף ילדים בגילאי 4-3, ההורים הללו חוסכים בכל חודש 800 שקל בזכות חוק חינוך חינם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טיל יירוט נורה ממערכת כיפת ברזל באזור אשדוד במבצע "צוק איתן", יולי 2014. רויטרס
סוללת "כיפת ברזל"/רויטרס

לסיום, שב והדגיש ראש הממשלה את האיומים הביטחוניים שעדיין ניצבים לפתחה של ישראל. "עדיין יש לפנינו רפורמות נוספות, אבל אני משוכנע שמול כל האתגרים שניצבים בפנינו, גם מול כל הקשיים שנצברים סביבנו - דאעש, חמאס, אל-קאעדה, חיזבאללה וגם איראן שלא זנחה את תכניותיה - אני משוכנע שנמשיך להנהיג את מדינת ישראל באחריות ובנחישות, תוך זיהוי הסכנות החדשות וגם ההזדמנויות החדשות לאפשרות של אופק מדיני חדש.

"איך אומר השיר? 'ישראל צומחת מסביבנו, היא חזקה יותר מכל חסרונותינו'. יחד, בכוחות מאוחדים ומלוכדים, נמשיך את שרשרת הדורות שאבות אבותינו החלו. נמשיך לבנות את המדינה שלנו, נמשיך לשמור ולהגן עליה. שנה טובה, בטוחה ושקטה לכולנו".

(עדכון ראשון: 22:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully