וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער מבהיר: "לא עזבתי אתמול כדי לחזור מחר"

19.9.2014 / 0:28

שר הפנים התייחס לפרישתו מהחיים הפוליטיים ואמר כי הוא "אדם מאושר וחופשי". באירוע חנוכת מתנ"ס חדש בלוד הוסיף סער כי הוא נפרד "באהבה, ללא מרירות וללא כעסים"

צילום: ערוץ 9 עריכה: קשת סידי

יממה לאחר הודעתו הדרמטית, התייחס אמש (חמישי) שר הפנים גדעון סער לפרישתו מהחיים הפוליטיים. "אני רוצה להבהיר שקראתי הבוקר את הפרשנויות. לא עזבתי אתמול בערב כדי לחזור מחר בבוקר", אמר סער בפתח דבריו באירוע חנוכת מתנ"ס חדש בלוד שייקרא על שמו של הזמר המנוח אריק איינשטיין. סער גם קיבל באירוע אזרחות כבוד של העיר.

עוד בנושא
אחרי פרישת סער: מה יעלה בגורל המרכולים בשבת?
הסוכריה של נתניהו: מי יהיה שר הפנים הבא?
סער בבוקר שאחרי: ”לא אעזוב את הדרך שלמענה לחמתי”

גדעון סער וגאולה אבן. ניב אהרונסון
גדעון סער עם אשתו גאולה אבן ובנם המשותף, אתמול בבוקר/ניב אהרונסון

"חיפשתי היום בבוקר משהו שלמדתי, לפני שלמדתי משפטים למדתי מדעי המדינה", סיפר סער. "הפילוסוף הצרפתי הגדול, רוסו, אמר ש'האדם נולד חופשי, ובכל מקום אסור הוא באזיקים'. והבוקר קמתי אחרי שעתיים וחצי שעות שינה והרגשתי כמי שהשתחרר משירות מילואים ארוך של 20 שנה".

לדבריו, "כיהנתי 20 שנה בתפקידים שונים. אבל כל זה בהתגייסות למען הציבור. קיבלתי כל יום החלטות שנוגעות לחיים של אנשים. קשה, אבל עם הרבה מאוד סיפוק. היום ברוך השם, אני אדם מאושר. אדם חופשי. ובקרוב אני אפרד מהנהג המסור שלי, ומהזקיף שנמצא מתחת לבית ולא יקראו לי יותר כבוד השר. אבל אני אהיה אדם חופשי ומאושר".

לסיכום אמר: "אני נפרד באהבה, לללא מרירות, ללא כעסים. באהבה לעם ישראל. אם פגעו בי או ניסו לפגוע בי, זה מאחורי. עזבתי כדי להתחיל דרך חדשה ולהתחיל דברים אחרים בחוץ. צריך כח לוותר על כח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גדעון סער הגיע לביתו לאחר ההודעה על פרישתו. דרור עינב
סער מגיעה לביתו לאחר ההודעה על פרישתו, ביום חמישי בערב/דרור עינב

שלשום כאמור הדהים שר הפנים סער, ששמו עלה לא פעם כמי שעשוי להתמודד על ראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, והודיע במפתיע על פרישה זמנית מהחיים הפוליטיים. "אני מבקש לחיות חיים אחרים מהחיים הציבוריים", אמר במהלך כנס תומכים בכפר המכביה. הוא הודיע שיתפטר מהממשלה ומהכנסת אחרי החגים.

כבר בפתח נאומו הבטיח סער "נאום לא-שגרתי" וארוך מהרגיל, ואף שההשערות דיברו על אפשרות שיודיע על מרוץ לראשות הליכוד, התברר לנוכחים הרבים - שבהם שרים, מחצית מסיעת הליכוד וכאלף תומכים - כי הההודעה היא למעשה הפוכה. "בשנתיים האחרונות - בין היתר על רקע שינויים בחיי האישיים, שקלתי פעמים רבות לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים. קשה לעזוב, תמיד יש סיבות למה לא לעשות את זה. האמת, שקלתי לעשות את זה לפני הבחירות. הקדים אותי כחלון, ולא רציתי לעשות נזק לתנועה. רציתי לעשות את זה לפני תשעה וחצי חודשים, אבל אז נולד בני דוד. הבטחתי גם לריבלין שלא אעזוב אותו ושאהיה בכנסת כשהוא יתמודד לנשיאות".

הוא הסביר כי העשייה הציבורית הייתה אמנם מספקת מאוד, אך שוחקת. "בחיים לפעמים צריך לעשות שינוי, וזה לא קל. לאחר ששקלתי, התייעצתי רבות וחשבתי היטב, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים", הכריז.

(עדכון ראשון 19:28)

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully