וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון לתושבי עוטף עזה: "לא נאפשר עוד טפטוף ירי"

18.9.2014 / 9:35

שר הביטחון נאם בשער הנגב והבטיח שקט, יומיים לאחר נפילת רקטה באזור: "חמאס יודע שלא נהסס להפעיל את עוצמתנו". אמו של דניאל טרגרמן: "הכאב שלנו הוא של כל הקיבוץ"

שר הביטחון בוגי יעלון בהרמת כוסית לראש השנה בעיריית קרית ביאליק, ספטמבר 2014. שלומי גבאי
"הנחתנו מכה על חמאס". שר הביטחון, שלשום/שלומי גבאי

שר הביטחון משה יעלון הגיע הבוקר (חמישי) למועצה האזורית שער הנגב כדי לדבר בפני מועצת התנועה הקיבוצית, על רקע ירי הרקטה מעזה שהתפוצצה שלשום בשטח המועצה האזורית אשכול לראשונה מאז תום מבצע "צוק איתן". לדבריו, "אומר זאת באופן ברור - לא נאפשר עוד ירי הקרוי בטעות טפטופים. נמגר את יכולתם של ארגוני הטרור לפגוע בכם. המבצע הנחית מכה קשה על חמאס, והוא יודע כי לא נהסס להפעיל את עוצמתנו".

יעלון הוסיף: "נעשה הכול כדי להשיב אתכם למסלול של יצירה וצמיחה. 72 החללים הותירו משפחות שכולות וכואבות. ישראל ליוותה בכאב את הנופלים אשר נשארו בביתם. אם זו אינה גבורה, אינני יודע מה כן".

עוד בוואלה! חדשות:
בנט תוקף את יעלון: "עזוב את הצבא ותנגח אותי"
"אעזוב תפקידים, אבל לא את הדרך שלמענה לחמתי"
מבקר המדינה יחקור את התנהלות הקבינט ב"צוק איתן"

נוסף על יעלון, גם אמו של דניאל טרגרמן, גילה, שבנה בן הארבע נהרג מפגיעת פצמ"ר בשלהי מבצע "צוק איתן", נשאה דברים. "הטרגדיה שפקדה אותנו גרמה לנו לא לחזור לקיבוץ, אך יש לנו שותפות גורל עם נחל עוז", אמרה.

לדבריה, "לפני שבע שנים עברנו לנחל עוז. מאוד אהבנו את האזור ואת הקהילה. עם זאת, השנים האחרונות לא היו בטוחות עבורנו, תמיד פחדנו מהנזק הנפשי שנגרם לילדים. היו לנו הרבה לבטים גם כשהיה שקט. היה טוב לילדים, אבל כשלא, זה אחד הדברים הקשים. פקדה אותנו טרגדיה, אבל הכאב הוא של כל הקהילה בקיבוץ".

יעלון וטרגרמן נאמו בפני קהל של מאות אנשים, בהם נציגי קיבוצי עוטף עזה ושער הנגב, אלופים בצה"ל, ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה ונציגים מכלל הקיבוצים ברחבי הארץ.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully