וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על נתניהו במרכז הליכוד: "שימצא מפלגה אחרת"

15.9.2014 / 19:11

ראש הממשלה לא הגיע לכנס מרכז הליכוד באשקלון, שאותו קיים יריבו ח"כ דנון, וזכה לקיתונות של ביקורת. דנון: "הוא חושש ממרכז הליכוד, במבצע הוא קיבל מחמאות מלבני ולא מהמרכז"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניב פוקס

"שימצא מפלגה אחרת": חברי ליכוד תקפו הערב (שני) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנעדר מכנס מרכז הליכוד באשקלון ובחר להשתתף בטקס הרמת כוסית בפתח תקווה. את הטקס באשקלון קיים ח"כ דני דנון, שפוטר במהלך מבצע "צוק איתן" מתפקידו כסגן שר הביטחון וניצל את הבמה לנגח את נתניהו.

לקריאה נוספת:
מי הם הגיבורים האלטרנטיביים של מבצע "צוק איתן"?
חמאס: "פיטורי דני דנון – ניצחון שלנו"

"אנו קוראים לנתניהו לחזור הביתה, ישיבת מרכז חשובה מכנס. במהלך המלחמה הוא קיבל מחמאות מציפי לבני ולא מחברי הליכוד", אמר דנון. לדבריו, "המלחמה לא הוכרעה, לצערי יהיה סבב נוסף". דנון המשיך בביקורת הגלויה על ראש מפלגתו, באומרו כי הוא "מצר על כך שראש הממשלה לא הגיע לכאן, הוא לא צריך לחשוש ממרכז הליכוד. אני הצעתי לראש הממשלה לדחות את הכנס שלו אך לא קיבלתי תשובה. הייתי שמח לכנס מאוחד".

בנימין נתניהו דני דנון. קרדיט אמיל סלמן/בן קלמר, עיבוד תמונה
הקרב בין השניים נמשך. נתניהו ודנון/עיבוד תמונה, קרדיט אמיל סלמן/בן קלמר

לביקורת של דנון הצטרפו חברי מרכז שמתחו ביקורת על התנהלות ראש הממשלה: "נתניהו צריך למצוא לו מפלגה אחרת. דווקא אדם שצריך להנהיג את המפלגה יצר פיצול", אמר אריה אלבז. "דני (דנון - י"ג) היה הוגן. אני מתבייש, זה נראה כמו קרב בין ילדים קטנים", ציין לב ברדמי, תושב אשקלון וחבר מרכז הליכוד.

הקרע בין השניים החל לפני כחודשיים, כשראש הממשלה פיטר את ח"כ דנון, לאחר שהאחרון מתח ביקורת רבה על תפקודו במהלך מהצבע "צוק איתן". "בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומה של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופועלים בנחישות לשמור על ביטחון אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה", נימק נתניהו את החלטתו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ראש הממשלה לא צריך לחשוש ממרכז הליכוד". כנס מרכז הליכוד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התבטאויות חמורות אלה מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי, וזאת בפרט נוכח התפקיד שבו הוא נושא". אמר נתניהו. לדבריו, "הן אף משמשות את ארגון חמאס ככלי ניגוח נגד ממשלת ישראל".

בתגובה לפיטוריו, לא חזר בו דנון מדבריו ואמר כי הוא אינו יחיד בדעותיו. "אמרתי שהסכם הפסקת האש היה מביש, ולצערי צדקתי. הגישה שלי לא אישית, אני מייצג אנשים רבים בציבור, שמתנגדים לאי התגובה לחטיפת הנערים, ולהתרפסות במבצע הזה. הגישה צריכה להשתנות, ואני מקווה שהיא תשתנה". הוא הוסיף כי ימשיך לפעול ולהשפיע מהכנסת וממרכז הליכוד -ואכן יזם את הכנס שהתקיים היום באשקלון.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully