וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: "כל הרע התחיל בהתנתקות"

29.8.2014 / 0:36

אשת ראש הממשלה ביקרה את הורי דניאל טרגרמן שנהרג מפצמ"ר ואמרה כי נתניהו "לא התנהל בצורה פוליטית, בניגוד לשרים שניסו לצבור הון פוליטי בפייסבוק". על האו"ם: "אותנו רוצים לחקור?"

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מבקרת בשבעה של דניאל טרגרמן, אוגוסט 2014. נמי טויטו, מערכת וואלה! NEWS
הזמינה אותם להיפגש עם ראש הממשלה. שרה נתניהו עם הורי דניאל טרגרמן, אמש בנחל עוז/מערכת וואלה! NEWS, נמי טויטו

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ערכה אמש (חמישי) ביקור תנחומים בבית משפחתו של דניאל טרגרמן בן ה-4, שנהרג מפגיעת פצצת מרגמה בקיבוץ נחל עוז ביום שישי.

במהלך הפגישה ביקשה נתניהו לחזק את ידיהם של ההורים גילה ודורון, מסרה את תנחומיו של בעלה, ואף הזמינה את ההורים לפגישה עם ראש הממשלה. נתניהו אמרה לבני הזוג שלדעתה, "כל הרע התחיל מאז ההתנתקות". כזכור, נתניהו התפטר מתפקידו כשר אוצר מממשלת שרון ימים ספורים לפני הוצאת תכנית ההתנתקות לפועל, ונימק זאת בהתנגדותו לה.

עוד בוואלה! חדשות:
משעל: השואה של ישראל בעזה - כפולה מזו של היטלר
43 חיילי או"ם נחטפו בידי ארגון טרור בגולן הסורי
רוסיה פלשה לאוקראינה עם טורי טנקים ומשגרי גראד

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מבקרת בשבעה של דניאל טרגרמן, אוגוסט 2014. נמי טויטו, מערכת וואלה! NEWS
"אף אחד לא יחקור את המוות". נתניהו עם גילה טרגרמן, אמו של דניאל/מערכת וואלה! NEWS, נמי טויטו

בפגישה אמרה נתניהו כי ראש הממשלה "לא התנהל בצורה פוליטית במבצע הזה, בניגוד לשרים אחרים שניסו לצבור הון פוליטי בפייסבוק". היא מתחה ביקורת על שרים אלה, וטענה כי "זה היה חסר אחריות".

בהמשך קיבלה נתניהו מההורים ספר זיכרון של דניאל שאותו ביקשו שתעביר לראש הממשלה. נתניהו התרגשה מאוד מדבריהם של גילה ודורון טרגרמן ואמרה להם ש"תעשה כל שביכולתה כדי לתמוך במשפחה ולעזור להם".

כשנשאלה על ידי דורון, אביו של דניאל, אם האו"ם יחקור את מותו, השיבה: "אף אחד לא יחקור את זה. בעלי סיפר למזכ"ל האו"ם על האובדן הגדול של ילד בן ארבע, אבל לא נראה לי שמישהו באו"ם יחקור את זה. צה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם והם רוצים לחקור אותנו?", תהתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מסיבת עיתונאים בהשתתפות שר הביטחון משה יעלון, הרמטכ"ל בני גנץ וראש הממשלה בנימין נתניהו, 27.08.2014. יואב דודקביץ'
"חבילת סיוע לדרום כולו בתוך שבועות". נתניהו במסיבת עיתונאים בקריה, שלשום/יואב דודקביץ'

ראש הממשלה עצמו נפגש אתמול עם ראשי מועצות בדרום, ואמר להם כי מחויבותו לאזור "עמוקה מאוד". נתניהו שיבח את ראשי הרשויות שספגו את מרב הרקטות והפצמ"רים בשבועות האחרונים והגדיר אותם "שותפים אדירים למאמץ". "אני מעריך מאוד את התמיכה ואת העמידה שלכם, ועכשיו נעבוד יחד על דברים שאנחנו צריכים לעשות כאן בדרום, בעוטף עזה ובשאר היישובים", אמר. הוא הוסיף ואמר כי ביום ראשון תאושר בממשלה "חבילת סיוע גדולה מאוד לתושבי עוטף עזה, ובהמשך, בתוך שבועות בודדים, גם חבילת סיוע כללית לדרום כולו. זה דבר חשוב".

נתניהו התייחס בביקור גם לתוצאות הלחימה בכל הנוגע לחמאס. "כל מי שעיניו בראשו רואה שחמאס הוכה מכה קשה מאוד", אמר. "יש כאן הישג צבאי ראשון במעלה, ויש גם הישג מדיני. הם התכנסו בעצם לאותה הצעה מצרית שאנחנו היינו מוכנים לקבל אותה מההתחלה - הפסקת אש ללא מגבלות זמן וללא אף אחד מהתנאים שהם הציבו".

צה"ל הפציץ והחריב בניין בן 14 קומות בעיר עזה, 23 באוגוסט 2014. AP
"מגדלי הטרור נפלו". בניין בן 14 קומות בעזה שחיל האוויר השמיד ביום שבת/AP

לדברי נתניהו, חמאס "הגיעו לזה בדרך הקשה. בכל פעם ניסו אותנו מחדש וכל פעם הלמנו בהם, אבל הפעם האחרונה בצבר המכות האלה שכנעה אותם. לפני שבוע הם שוב הפרו הפסקת אש וחשבו שהם ייכנסו להתשה. אני אמרתי להם שהם יקבלו הכתשה - והם קיבלו: מגדלי הטרור נפלו, ונפלו גם בכירי המפקדים שלהם".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co

(עדכון ראשון: 19:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully