וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתמכה בחוטפים: גינויים ותלונות נגד זועבי

17.6.2014 / 16:35

בימין תקפו את הח"כית מבל"ד שאמרה שחוטפי הנערים "אינם טרוריסטים" ואף התלוננו נגדה בוועדת האתיקה. חוטובלי: "לשלול את אזרחותה". זועבי סולקה מדיון בוועדה לקידום מעמד האישה

צילום: גדעון צנטנר, דוד קורן, רדיו תל אביב, ערוץ הכנסת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

מתקפה נגד חברת הכנסת חנין זועבי בכנסת: ח"כים מהימין קראו היום (שלישי) לנקוט צעדים משמעתיים נגד חברת הכנסת מבל"ד שהצהירה מוקדם יותר היום כי "חוטפי שלושת הנערים אינם טרוריסטים".

עוד ידיעת על חטיפת הנערים
בתגובה לחטיפה: ישראל תחמיר את תנאיהם של אסירי חמאס
משפחות החטופים נפגשו: "פשוט רוצים לחבק את הילדים"
ליברמן על זועבי: "דינה צריך להיות כשל החוטפים"

ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד) אמרה כי "יש לשלול את אזרחותה של זועבי", וח"כ זבולון כלפה (הבית היהודי) יזם הצעת חוק חדשה המבקשת להעמיד אותה לדין. בסיעת הבית היהודי השוו בין החברות של זועבי בכנסת לבין לוחם אל קאעדה היושב בקונגרס האמריקני.

חנין זועבי מציגה את מועמדותה לראשות העיר נצרת, אוגסוט 2013. ערן גילווארג
"הגיע הזמן שרשויות החוק יפעלו בעניינה". ח"כ חנין זועבי/ערן גילווארג

"חנין זועבי מתמידה בייצוג המחבלים בכנסת, והפרובוקציות שלה פוגעות בציבור אותו היא מייצגת. נוכחותה של זועבי בכנסת מוכיחה כי מדינת ישראל היא המדינה הסובלנית בעולם כלפי מיעוטים וכלפי תומכי טרור. הגיע הזמן שרשויות החוק בישראל יפעלו גם בעניינה של זועבי", נמסר בהודעת הסיעה.

גם חברי הכנסת שמעון אוחיון ואורלי לוי אבקסיס (הליכוד-ביתנו) הגישו תלונה נגד זועבי לוועדת האתיקה של הכנסת בטענה כי היא "מביישת את כנסת ישראל", ושני אזרחים אף הגישו נגדה תלונה במשטרה בגין עידוד טרור.

זועבי גם התעמתה היום עם ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) במהלך דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת. "איך את מעזה לדבר ככה? את מגנה על טרוריסטים", אמרה יו"ר הוודעה, ח"כ לביא. זועבי לא נשארה חייבת וענתה: "את חצופה. את יו"ר הוועדה למעמד האישה, את לא צנזור. את רוצה לסתום פיות פה? את שוטרת? תסתמי את הפה שלך, את גזענית ולא מגיע לך להיות יושבת ראש". לביא השיבה לה: "את צריכה לדאוג שהילדים יחזרו הביתה". בעקבות חילופי הדברים הוצאה זועבי מהדיון. גם חבר מפלגתה של ח"כ לביא, ח"כ רונן הופמן, התבטא נגד זועבי: "אינה ראויה לכהן כחברת כנסת".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully