וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוזרת הבית של שטרית איימה בתביעה על הטרדה מינית"

על פי פרסום בערוץ 10, חבר הכנסת שהפסיד אתמול בקרב על הנשיאות חתם על ההסכם הסודי עם עוזרת הבית שלו כדי להסתיר את טענתה כי הטריד אותה פעמים רבות. שטרית מכחיש

מאיר שטרית בישיבת סיעה של התנועה בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
מכחיש הטענה על הטרדה מינית. שטרית/נועם מושקוביץ

יממה לאחר שכמעט נבחר לנשיאות המדינה, מתבררים פרטי ההסכם הסודי עליו חתם ח"כ מאיר שטרית (התנועה) עם עוזרת הבית שלו. על פי דיווח הערב (רביעי) בחדשות 10, אחת הסיבות לחתימה על הסכם הייתה כדי להסתיר את העובדה כי היא איימה לתבוע אותו בגין הטרדה מינית.

העובדת הועסקה על ידי שטרית ורעייתו רות במשך שנה וארבעה חודשים. לאחר שפוטרה, כך לפי הדיווח, היא החליטה לדרוש מבני הזוג כסף רב בגין שורה של מעשים שפגעו לטענתה בתנאי העסקתה, הן מצד חבר הכנסת שטרית והן מצד זוגתו. הטענה החמורה ביותר הייתה ששטרית הטריד אותה מינית פעמים רבות.

לפי הדיווח, באמצע שנת 2012 פנה עורך דינה של העובדת לשטרית, ותבע ממנו, בין היתר, פיצוי על ההטרדות המיניות לכאורה. העובדת תיארה שורת הטרדות מיניות והייתה מצוידת, לטענתה, בראיות משמעותיות המחזקות את גרסתה. שטרית מצדו פנה לפרקליט הבכיר נחום פיירברג, כדי שזה ינהל משא ומתן מולה. בסופו של דבר, חתמו שטרית והעובדת על הסכם סודי, בו נקבע כי הוא ישלם לה סכום של 270 אלף שקלים, והיא מצדה תתחייב לוותר על כל תביעה בעתיד. כמו כן, הוסכם כי אם אחד הצדדים יפר את הסודיות הוא ישלם לצד השני סכום של 250 אלף שקלים. זמן קצר לאחר חתימת ההסכם הגיע הדבר לידיעת המשטרה, אך העוזרת סירבה לשתף פעולה.

ח"כ שטרית מסר: "כל פעילותי הציבורית והאישית, לכל אורך חיי, הייתה נקייה מכל רבב. עובדה זו נכונה באופן חד-משמעי וללא יוצא מן הכלל גם באירוע המתפרסם בכלי התקשורת בימים האחרונים, מאז שמועמדותי לנשיאות צברה תאוצה. לגופו של עניין, המחלוקת האזרחית והכספית שהייתה לנו עם עובדת משק בית, יושבה מטעמי על ידי עורך דין בכיר המתמחה בדיני עבודה, במסגרת הסכם שאנו מכבדים את סעיפי הסודיות והפרטיות שבו".

עוד בוואלה! חדשות:
לא רק הנשיא: מיהם השרים שהסכימו לחשוף את הונם?
פרשת פואד: איש עסקים נוסף יזומן לחקירה במשטרה
תיעוד: ראש אגף התנועה ניצל מתאונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully