וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאיר לא עישן מריחואנה בג'וינטים - רק בבאנגים"

השחקנית דפנה רכטר כתבה בפייסבוק כי למרות הכחשותיו, שר האוצר לפיד נהג לעשן סמים קלים. היא הסירה את הפוסט שכתבה. הדוברת של לפיד סירבה להתייחס לדברים

צילום מסך

"בתור חברת ילדות שלו אני יכולה להעיד – הוא לא עישן ג'וינטים, בחיים. רק באנגים", כך אומרת השחקנית דפנה רכטר על "חבר הילדות" ושר האוצר יאיר לפיד. ההתבטאות של רכטר מצטרפת לעדויות שהתפרסמו בחודשים האחרונים לפיהן למרות הכחשותיו, אותן ביטא לראשונה בראיון לוואלה! חדשות לפני הבחירות האחרונות, שר האוצר אכן עשה שימוש בסמים קלים בצעירותו.

לפיד בראיון לוואלה! חדשות: לא עישנתי סמים
גם יחימוביץ' מזגזגת בנושא הסמים הקלים

הדברים של רכטר התפרסמו במגזין "קנאביס" וראיון עמה שודר אמש (שני) בתכנית "צינור לילה" בערוץ 10. "אני לא זוכרת אם הוא עישן הרבה או עישן קצת", סיפרה בראיון לערוץ 10, "עד כמה שזכור לי, בתקופות מסוימות הוא לא היה כזה מתנגד. מה שלי אישית עצוב זה שאני הכרתי בן אדם ועכשיו אני כבר לא מכירה אותו".

הדוברת של לפיד, נילי רייכמן סירבה להתייחס לדברים של רכטר. השחקנית פרסמה את דבריה בעמוד הפייסבוק "מסירות ומסירים את הלייק בדף של יאיר לפיד", אולם תגובתה הוסרה על ידיה. "מחקתי את הפוסט הזה, הוא נמחק ואיננו כי הוא נהיה ממש גועל נפש, כבר לא הבנתי על מה אנשים מגיבים", מסרה רכטר לוואלה! חדשות והוסיפה כי היא אוהבת את לפיד "לנצח".

לפיד איננו נבחר הציבור הראשון שהסתבך לכאורה באמירות מסוג אלו, שהופרכו מאוחר יותר על ידי עדויות או הודאות – דוגמת חברת הכנסת שלי יחימוביץ' ממפלגת העבודה שבראיון בוואלה! חדשות הכחישה שעישנה מריחואנה אולם מאוחר יותר התוודתה כי עשתה כן.

(עדכון ראשון: 19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully