וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפז: הרצנו את אשכנזי לראשות הממשלה

בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך הנושא את שמו, סיפר בראיון שישודר הערב ביומן בערוץ 1 גם על שיחה שניהל עם אשכנזי כשהפרשה נחשפה, ובה אמר הרמטכ"ל דאז: "המשטרה תגיע אליי"

תאגיד כאן

בועז הרפז, החשוד בזיוף המסמך שפורסם ולכאורה נועד להכפיש את שמו של המועמד לתפקיד הרמטכ"ל דאז אלוף יואב גלנט, שופך אור על יחסיו עם הרמטכ"ל לשעבר, רב-אלוף (במיל') גבי אשכנזי. בראיון שהעניק לעיתונאית איילה חסון טען הרפז כי אשכנזי תכנן קמפיין לראשות הממשלה, עוד בהיותו רמטכ"ל מכהן. הראיון ישודר במלואו היום (שישי) ביומן השבוע בערוץ הראשון.

"הוא לא רצה להתמודד לשנה חמישית", אמר הרפז בראיון. "כבר בסוף 2009 ותחילת 2010, אשכנזי הקים סביבו צוות שרצה לראות אותו כראש ממשלה. זה הסטארט-אפ הגדול. היו פרסומים של פוליטיקאים שהיו מעורבים ושל מי שנלחם כדי להוריד את תקופת הצינון (שנדרשת לרמטכ"ל בטרם יוכל להיכנס לפוליטיקה). הרצון היה לסיים את התפקיד על גלי האהדה ציבורים מטורפים. אני לא אשקר, גם לי זה הכניס המון אדרנלין - גבי אשכנזי ראש ממשלה. זה סטארט-אפ מטורף. אני יודע שנערכו פגישות גם אצל אנשי עסקים וגם עם אנשי תקשורת והיו צוותים שדנו בזה ודשו בזה. פגישה אחת אפילו השתתפתי בה", הוסיף הרפז.

הפרקליטות תפתח בחקירה פלילית נגד גבי אשכנזי. שי מכלוף
"סטארט-אפ מטורף". הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי/שי מכלוף

כשנשאל הרפז על שיחה שהתקיימה בינו לבין אשכנזי לאחר שפרשת המסמך התפוצצה, סיפר: "אני מדבר אתו, עושה שיחת טלפון אתו באותו ערב, ביום ראשון בערב. אשכנזי אומר: 'שמע, אני מאמין שהמשטרה תגיע אליי'. ברור שהיא תגיע אליך. באחת השיחות נאמר שהם לא הפיצו את המסמך, אלא בני גנץ ואנשיו הפיצו את המסמך. אני אמרתי לו: 'שמע, אני לא מכיר שיש עותקים למסמך הזה', כלומר - אם יש מסמך כזה אז יש עותק אחד, העותק הזה אצלך, אז לא יכול להיות שהמסמך הזה דלף ממקום אחר למעט ממך".

לדברי הרפז, אשכנזי גם התייחס לאופן בו יציגו את הקשר ביניהם. "הוא אמר לי: 'נגיד שאנחנו מכירים, אבל לא היכרות... מעמיקה ואינטימית'. אמרתי לו שאני לא יכול להכחיש, כי מספיק שיבוא אחד ויגיד נסעתי באוטו ושמעתי שיחה בין שני האנשים האלה, או אני יודע על הקשר האינטימי. אבל אז הוא אמר – 'אל תדאג אני מטפל בזה, אבי (בניהו) יטפל בזה מול התקשורת'".

לקריאה נוספת:
בניהו נגד מקאן-אריקסון: "מנהלים קרקס תקשורתי"
הרפז: "דובר צה"ל עמד מאחורי הכפשת ברק"
ברק: "אשכנזי וקבוצת קצינים פעלו באופן עברייני"

עדכון ראשון: 20:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully