וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש בניו יורק: "להפסיק הסיוע לישראל"

27.3.2013 / 18:02

המודעות הפרו-פלסטיניות הוצבו בתחנות רכבת בעיר 3 ימים לאחר שאובמה שב מהביקור החם בארץ. "הפכנו ללהקת מעודדות של ישראל", אמר חבר בארגון שמאחורי הפרסום

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

דומה שביקורו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, בישראל בשבוע שעבר הביא לשיא חדש את היחסים בין שתי המדינות. אלא שיש מי שלא רואים זאת בעין יפה, לא רק באזורנו אלא גם בארצו של אובמה. ארגון "אמריקנים מוסלמים למען פלסטין" השיק היום (שלישי) קמפיין מודעות חדש בתחנות הרכבת התחתית בניו יורק, הקורא להפסיק לאלתר הסיוע האמריקני לישראל.

"הנשיא ביקר בישראל בשבוע האחרון, ודיבר כאילו הוא צד ניטרלי בסכסוך, כשלמעשה הוא מממן אותו מכספי המסים שלנו אנחנו רוצים להדגיש זאת ולומר שהמדיניות הנוכחית שלנו היא כישלון. הפכנו למעין להקת מעודדות של המדיניות הישראלית", אמר חבר בארגון שיזם את המודעות, חאתם בזיאן.

קמפיין חדש בניו יורק: "להפסיק הסיוע האמריקני לישראל". רויטרס
"הקמפיין הוא צעד הכרחי". מודעה שהוצבה בתחנת רכבת תחתית בניו יורק/רויטרס

"המשך בניית והרחבת ההתנחלויות, והחרמת הקרקעות הפלסטיניות" הן חלק מהסיבות שהובילו להעלאת הקמפיין, הסביר בזיאן. לדברי אנשי הארגון, התמיכה הבלתי מסויגת של ארצות הברית בישראל ראויה לבחינה מחודשת, בשל מה שהם מכנים "משטר האפרטהייד והכיבוש הישראלי".

"הקמפיין הזה הוא צעד הכרחי לקראת פיצוץ הבועה והסרת הכיסוי מעל הנרטיב הישראלי הגזעני", אמרה הפעילה הפוליטית לאמיס דייק. "אנחנו מאוד מקווים שזה יגרום לחברינו ושכנינו תושבי ניו יורק, לקרוא לסיום התמיכה של ממשלתנו באפרטהייד הישראלי, בכיבוש הצבאי ובטיהור האתני של פלסטין".

בינתיים, הנוסעים ברכבת התחתית הגיבו למודעות בשוויון נפש יחסי. "יש שני צדדים לכל סיפור, כלומר, יש להם זכות לומר מה שהם רוצים, כך שהצד שלהם לגיטימי, ממש כמו הצד השני", אמר אדם אליסון, תושב ניו יורק. "אני לא ממש יודע למה אנו מעניקים לישראל 3 מיליארד דולר מדי שנה, זאת שאלה טובה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully