וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיכאלי בשלה: "בנות מפ?ילות והופכות ללסביות"

בראיון ל"מעריב" הח"כית "לא חוזרת בה ולא מתנצלת", כלשונה, ויורה לכל כיוון: "מצעד הגאווה - תוכן אלים ובוטה. לאישה עדיף להישאר בבית", וכוס המים על מג'אדלה? "היה שווה"

"בנות צעירות נכנסות להיריון ועושות הפלה שפוגעת בסיכויים שלהן ללדת ילדים, ובסוף הן עוד הופכות ללסביות. זוגיות בין גבר לאישה היא הנורמה שאמורה להיות מקובלת במדינת ישראל, ואם אצל גברים מסוימים הנורמה היא לחיות עם גבר, לצאת למצעד הגאווה ולצעוד בתחתונים, או אפילו בלי תחתונים ברחובות - זו עבירת גבול. זו פגיעה בזכויות הילד, פגיעה בזכויות המשפחה, פגיעה בזכויות האישה. זה תוכן אלים ובוטה. זו בורות וסטייה שעוברת כל גבול" – כך מצהירה הפעם ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו), בראיון שהעניק למגזין "סופשבוע" של עיתון "מעריב" הצפוי להתפרסם ביום שישי הקרוב.

ח"כ מיכאלי עוררה סערה רבתי בשבוע שעבר לאחר שצוטטה בוועדה לקידום מעמד האשה של הכנסת כמי שאמרה כי "רוב ההומואים זה חבר'ה שעוברים חוויה של הטרדות מיניות בגיל צעיר וזה הולך ומידרדר. הגיע הזמן לבדוק מאיפה לערוץ 10 יש זכות לעשות תכניות עם תוכן כזה. ילדים שלי רואים שזה נחמד ללבוש חצאיות ולהיות הומואים. יש לשתף פעולה עם אותם הומואים כי הם מסכנים, בסוף הם מתאבדים בגיל 40. זה אותם חבר'ה שרוצים להיות נשים - והם נשים". לאחר שביום שבת האחרון הגיבה לפרסום בראיון לערוץ 2 וקוננה "אך למה כשאנחנו מוציאים את ילדינו מגני הילדים אנחנו צריכים לשמוע 'בואו תצטרפו למצעד הגאווה'? למה אנחנו צריכים לספר עם מי אנחנו שוכבים?", היא מגיבה כעת בראיון מקיף, על מגוון השערוריות בהן נקשר שמה במהלך כהונת הכנסת הנוכחית.

חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי בסדנא בכנסת ללימוד חברי הכנסת השימוש בפייסבוק, טוויטר, אייפד ואייפון, ינואר 2011. עומר מירון, עומר מירון
"אם אצל גברים מסוימים הנורמה היא לחיות עם גבר, לצאת למצעד הגאווה ולצעוד בתחתונים, או אפילו בלי תחתונים ברחובות - זו עבירת גבול". ח"כ אנסטסיה מיכאלי/עומר מירון, עומר מירון

"אני לא חוזרת בי ולא מתנצלת. יש אנשים שלא מקובל עליהם שיש נשים חושבות. אם גבר היה אומר את הדברים במקומי, לא הייתה התייחסות כל כך רחבה ובוטה לעניין. הבעתי את הדעה שלי וצריך לכבד אותה", הסבירה בראיון מיכאלי את דבריה בגנות קהילת הלהט"ב. "נטייה מינית מתפתחת משום שאין לנו מספיק הסברה לערכי משפחה נורמטיביים ולחינוך מיני ראוי". זאת ועוד, מוסיפה מיכאלי לטעון בענייני מגדר כי "לאישה עדיף להישאר בבית ולגדל ילדים. אני חושבת שילדים עם אמא לא עובדת גדלים בבית הרבה יותר רגוע ועם חינוך טוב יותר. הבעיה היא שהיום נשים חייבות לעבוד בגלל יוקר המחיה".

"אם הייתי דוחפת את זועבי - אפשר היה לראות"

שמה של מיכאלי, כאמור, נקשר בתקריות נוספות שהביכו את משכן הכנסת במהלך כהונתה. באחת מהן ואולי הזכורה ביותר, שפכה ח"כ מיכאלי כוס מים על ח"כ ראלב מג'אדלה (העבודה), במהלך ויכוח ביניהם, ולדבריה "היה שווה". "מג'אדלה דיבר מאוד לא יפה. ברגע שאמרתי את דעתי, הוא אמר לי 'תשתקי'. זה לא היה מקובל עליי", היא מנמקת. "אני רוצה לראות אותו אומר משפט כזה לאמא שלו או לאשתו. הרי אחרי משפט כזה הוא יכול לעשות גם דברים אחרים, הרבה יותר חמורים. מכיוון שהוא המשיך ולא התנצל, שפכתי עליו את המים. היה שווה. עכשיו הבן אדם ישקול פעמיים איך לפנות אליי".

נוסף על מקרה זה, זכור גם המקרה בו ח"כ חנין זועבי (בל"ד) לנאום בכנסת, בעקבות אירועי משט המרמרה, וח"כ מיכאלי עלתה אז לבימת הכנסת - וניסתה למנוע זאת ממנה בכוח, ולבסוף ננזפה. "בסיפור עם זועבי הרבה אנשים אמרו שנתתי לה מכה. חברים, תתעוררו. איפה מכות ואיפה אלימות", היא אומרת. "לא דחפתי ולא נתתי שום מכה. רציתי להפסיק לה את הנאום. בכל מדינה מתוקנת לא היו נותנים לה בכלל להיכנס לפרלמנט. זו פגיעה ישירה בכבוד הלאום שלנו. אבל אני הגעתי כדי לדבר ולא להרביץ. ממש לא דחפתי אותה. אני מתאגרפת בנפשי. אני מתאמנת באגרוף תאילנדי מול אנשי מקצוע ומול בעלי שהיה מתאגרף ידוע. אם הייתי רוצה לדחוף את זועבי, אפשר היה לראות את זה. כשאני דוחפת בן אדם הוא עף מיד".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully