וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: הרוג מפגיעת פגז במחנה פליטים ברצועה

מקורות ברצועת עזה מדווחים כי מאג'ד נבהאין, בן 35, עמד מחוץ לביתו במחנה הפליטים בורייג' כשנפגע מאש ארטילרית. צה"ל: החיילים שמעו פיצוצים - והגיבו באש לעבר "נקודות חשודות"

הגזרה ממשיכה להתחמם? מקורות פלסטינים דיווחו לפנות בוקר (שבת) כי תושב מחנה פליטים ברצועת עזה נהרג מפגיעת פגז שנורה לעבר ביתו. שני בני אדם נוספים נפצעו מהירי. בצה"ל אומרים כי חיילים ירו אל האזור מפני ששמעו קולות נפץ שהגיעו ממנו.

ההרוג זוהה כמאג'ד נבהאין. הוא עמד מחוץ לביתו במחנה הפליטים בורייג', שבמרכז רצועת עזה, ועדי ראייה סיפרו כי כוחות ארטילריה של צה"ל הפציצו את האזור. לדבריהם, נבהאין נפצע פצעים קשים מרסיסים, והובהל לבית החולים בדיר אל-בלח. הרופאים קבעו את מותו כעבור זמן קצר. שני בני אדם טופלו בשל פציעות קלות יותר.

מדובר צה"ל נמסר כי חיילים שעסקו בפעילות שגרתית באזור שמעו קולות פיצוץ בקרבתם, ובתגובה, ירו לעבר כמה נקודות חשודות. עוד נמסר כי לא היו נפגעים לכוחותינו וכי לא זוהו פגיעות בצד הפלסטיני.

מוקדם יותר, שיגרו פלסטינים פצצת מרגמה מרצועת עזה לעבר ישראל. היא התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. שלשום בצהריים נחתו באותו אזור שלוש פצצות מרגמות נוספות. גם במקרים אלה נחתו הפצצות בשטחים פתוחים, ואיש לא נפגע. באותו יום נחתה פצצת מרגמה נוספת בשטח פתוח סמוך לגדר המערכת, מול יישוב במועצה האזורית שער הנגב. לא נגרם נזק.

מוקדם יותר: פצצות מרגמה שוגרו לאשכול
בסוף השבוע שעבר: חיה"א הפציץ בעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully