וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן מסית - ואנחנו אשמים?

דרור אידר

29.9.2014 / 9:51

מה פשר תרבות התירוצים אצלנו בכל פעם שהפלשתינים חושפים את עצמם? עכשיו אנחנו אשמים שאבו מאזן הרס לשמאל את החזות הסבאית התמימה שלו. מול עינינו עמד ושיקר בנאום ההסתה החמור ביותר שנשמע לאוזניים מערביות בידי נציג פלשתיני, השתמש בטענות הממוסמכות שהופנו כלפי הרשות הפלשתינית והשליכן עלינו ללא מצמוץ. שום מילה על הסיבה למלחמה בקיץ, שום מילה על ההפיכה שחמאס תיכנן נגדו. עליו אתם רוצים שנסמוך?

הנה מונחים ששובצו בנדיבות בנאום: רצח עם, נכבה חדשה, מדינת הכיבוש הגזענית, אפרטהייד, קולוניאליזם, מדינה מעל החוק ועוד. זה שלנו. במשך שנים טיפטפו את תורת השקר הזאת בעיתונות הישראלית ובאקדמיה. מציון יצאה תורה לכל מעוזי הליברליזם הפונדמנטליסטי במערב, אלה המתביישים להודות בשנאתם ליהודים ומוצאים תחליף בשנאת ישראל ובהפצת דיבתה.

רצח עם? רק במחצית השנייה של המאה ה?20, ברחבי העולם המוסלמי - באלג'יריה, בסודאן, באפגניסטן, בסומליה, בבנגלדש, באינדונזיה, בעיראק, בלבנון, בתימן, בירדן, בצ'אד, בקוסובו, בטג'יקיסטן, בסוריה, בלוב ועוד - טבחו מוסלמים מיליוני מוסלמים אחרים ונוצרים. ברוב המקומות מדובר בחיסול שיטתי ואכזרי, התואם את הגדרתו המצמררת של רצח עם. את מי זה מעניין? אלה מוסלמים, לא יהודים המג?נים על עצמם.

יו"ר הרשות אבו מאזן בנאום בעצרת הכללית של האו"ם. רויטרס
כמנהיגים ערבים אחרים, גינוייו כלליים. אבו מאזן בעצרת האו"ם בניו יורק/רויטרס

לקראת סוף נאום הפרטנר המתון, אחרי שאמר שמה שהצמיח את הטרור באזורנו הוא - תחזיקו חזק - הסלחנות הבינלאומית כלפי ישראל, נדרש אבו מאזן לסוגיית "המדינה האיסלאמית", דאעש: "התמודדות עם הטרור שנגף את אזורנו, שאין לו שום בסיס בדת האיסלאמית הסובלנית או באנושות - על ידי קבוצות כדאעש ואחרות המבצעות מעשי זוועה אכזריים וברוטליים - דורשת יותר מאשר עימות צבאי... זה דורש... בעדיפות עליונה, להביא סוף לכיבוש הישראלי של ארצנו, אשר מכונן במעשיו ובהתמדתו צורה נתעבת של מדינת טרור וקרקע פורה להסתה, למתח ולשנאה".

הנה האמת של האיש: הוא לא מנתח את תופעת "מדינת האיסלאם" ולא סותר את מקורותיה האיסלאמיסטיים; כמנהיגים ערבים אחרים, גינוייו כלליים. דאעש הגיעה מהמאדים. מהצד השני, הוא בהחלט מציב מול "מדינת האיסלאם" "צורה נתעבת" הרבה יותר - מדינת ישראל, שעל פי הפרטנר המתון היא "מדינת טרור" ו"קרקע פורה להסתה, מתח ושנאה", ובעצם מסוכנת יותר מכורתי הראשים האיסלאמיסטים. רוח הדברים הזאת נמצאת בכל הנאום. אז מה שורש הדבקות בעגל הזהב המכונה "תהליך השלום"? בין כסה לעשור; זמן להתעורר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully