וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירוקים נגד הקידמה

חזי שטרנליכט

2.9.2014 / 8:10

אחד מכוכבי הילדים היום - מהפחות מוכרים שבהם - מזמרר לו בהמנון שלו את המילים הבאות: "אתם יודעים שלפני הרבה שנים היה כאן טבע גדול ומדהים. הם היו פה הרבה לפני שהגענו, הם היו פה הרבה לפני שקילקלנו". אחר כך הוא מבטיח הבטחה עמומה לשמור על החיות, העצים והעולם.

אותו גיבור מתאר איזה עולם רומנטי, אוטופי ורחוק שמעולם לא התקיים. הארגונים הירוקים שואפים לאותו עולם אידיאלי, ומתנגדים למה שהם רואים בו המהות הרעה של עולמנו הנוכחי: הפיתוח של הסביבה עבור בני האדם.

לכן לפי אותה אידיאולוגיה אסור לסלול כבישים, לבנות בניינים, בטח לא להניח צינור להזרמת גז ממעמקי הים. את המדבר בוודאי אסור להפריח, כי יש לשמור אותו לטובת הלטאה וחיפושית הזבל. האנרגיה צריכה להגיע רק מהטבע, כלומר לעלות פי עשרה מדרכי הפקה יעילות וזולות יותר.

חוות עדולם. אפיק גבאי
הציבור יהנה מההכנסות. חבל עדולם/אפיק גבאי

זו אידיאולוגיה פנאטית ועיוורת. חלקה משרת, כמו תמיד, אינטרסים זרים של ארגונים שונים. אותם גופים הצליחו בלי הרבה מאמץ, כי הרי רשויות התכנון שלנו נועדו "לתקוע" מיזמים ולסכל הקמת קו להזרמת צינור גז מקידוח תמר לנקודה הקרובה ביותר בחוף. התוצאה עלתה לנו בערך 15 מיליארד שקלים, כי השלטון במצרים נפל והגז הפסיק לזרום לישראל.

דבר לא יקרה לחבל עדולם בגלל הטכנולוגיה להפקת נפט מפצלי שמן. אבל הציבור כן ייהנה מהכנסות ממסים במיליארדי שקלים, והמדינה - מי ישורנו - תגיע לעצמאות אנרגטית מלאה. קודם דרך הגז הטבעי, ועכשיו לא נצטרך לקנות נפט דרך מתווכים מפוקפקים ולממן מדינות עוינות.

לכן צריך להגיד לוועדה הזו: תעזבו את הירוקים, ותתמקדו פעם אחת באנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • חבל עדולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully