וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה איטלקית

אלי סהר

22.4.2014 / 8:18

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלאט, אתמול/ברני ארדוב

1. אחרי המשחק השני בסידרה התגאה דיוויד בלאט שלוקה באנקי, מאמן מילאנו, היה אצלו בהשתלמות כשאימן את נבחרת רוסיה ולמד ממנו הרבה. כנראה שבאנקי לא היה בהשתלמות הנכונה. כמו שהקבוצה שלו נראתה אתמול, במילאנו ימשיכו כנראה לדסקס בתקופה הקרובה על איבוד העשתונות שלו בשתי הדקות וחצי האחרונות של המשחק הראשון.

לבאנקי אין קבוצה שיכולה לכפות קצב משחק איטי על מכבי ת"א ועם סגנון כזה אין לך פשוט סיכוי. יש לו רק שחקן פנים אחד שמסוגל לשחק עם הגב לסל וגם הוא בינוני פלוס לרמה האירופית הגבוהה (סמארדו סמואלס). בנוסף, הגארדים שלו פשוט לא סופרים את שחקני הפנים. דיוויד בלאט נהג בתבונה כאשר הורה לגבוהים שלו לצאת חזק בפיק אנד רול של האיטלקים ולמנוע מהם חדירה לטבעת. במצב כזה מילאנו היתה צריכה לבצע שתי פעולות: להפעיל במסירה מהירה את הגבוהים שחתכו או להניע את הכדור לשלשה פנויה. קשה להבין מדוע שלישיית הפאוור פורוורדים (ניקולו מלי, סי.ג'י וואלאס וכריסטיאן קאנגור) הפכה להיות מהוססת ושיחקה מחניים לרוחב. מ?20 נקודות בממוצע שניפקה, הם קלעו רק ארבע נק' וסידרו לבלאט חצי עבודה.

2. על פי כל הסימנים והעדויות, אלה השבועות האחרונים בקריירה של דיוויד בלו, שמתעתד להיות איש נדל"ן בתום העונה. אבל הפורוורד ממשיך לשחק ולהתנהל כמקצוען עד הסוף. אתמול הוא נכנס אחרי פתיחה מהוססת והראה איך משחקים כדורסל של פלייאוף. לפני שנתיים הפסידה מכבי את סידרת הגמר עם פנאתינייקוס כי קאימקוגלו נדבק לבגד של בלו, שהתקשה להגיע לזריקות. השחקן שיפר את היכולת שלו לייצר נקודות וזריקות מכדרור ובערב שהוא קולע שלשות על פרצוף אין למכבי כמעט נחיתות בעמדה מספר 4.

3. לפני שנתיים מול פנאתינייקוס מכבי הוליכה 1:2 לפני המשחק הרביעי אצלה. אז הייתי בטוח שהיוונים ישוו כי ממול עמדה קבוצה עם שיטה ועם שחקנים שיודעים איך לנצח משחק בדקות האחרונות (שאראס, דיאמנטידיס, קלאת'ס) ומאמן ענק. הפעם מול בלאט עומד מאמן לחוץ שמקרין פאניקה. רק התעלות של שחקניו תמנע ממנו להתייצב במשרדו של ג'ורג'יו ארמאני בשישי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully