וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מנצח, לפחות בוויקיפדיה

בשבועיים האחרונים צפו בוויקיפדיה העברית מעל 17 אלפי גולשים בערך העוסק ביו"ר ישראל ביתנו. במקום השני: נתניהו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן הוא המנצח הגדול של הבחירות, כך לפחות טוענים בויקיפדיה העברית. על פי הנתונים של חברת ויקימדיה ישראל המפעילה את אתר הויקיפדיה בעברית צפו בשבועיים האחרונים צפו 17,377 גולשים בערך על שמו, כשבמקום השני ניצב בנימין נתניהו עם 10,773 קוראים. לבני זכתה ב-10,566 גולשים ואילו אהוד ברק ב-7668 כניסות בלבד.

הוויקיפדיה – האנציקלופדיה החופשית הנערכת בידי הגולשים, היא בין האתרים הפופולאריים ביותר ברשת, ועל פי נתוני החברה בחודש ינואר בלבד נצפו כ-35 מליון ערכים בויקיפדיה העברית. לטענת החברה בשבועות האחרונים הם עדים ל"קרבות עריכה" רבים בערכים הקשורים לבחירות בישראל. במסגרת קרבות אלה משנים גולשים את הערכים הרלוונטיים ומוסיפים או מסלקים מידע בהתאם לתפיסתם הפוליטית. העורכים המתנדבים של הויקיפדיה עוקבים אחר השינויים ומנסים לנטרל את ההטיות הנגרמות על ידי הגולשים.

לטענת החברה לעיתים קרובות מתקבלות פניות גם מהמפלגות עצמן בדרישה להסיר או לשנות מידע בערכים מסוימים. לדברי החברה מובהר לדוברים כי אם ברצונם לשנות את הערכים עליהם להביא מקורות שיסתרו את הנטען בערך ורק אז יתבצעו השינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully