וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנין: "לא חושש שינסו לפגוע בליברמן"

רועי כ"ץ

29.1.2009 / 15:50

בראיון בוואלה! LIVE הסביר הח"כ מחד"ש כי הקמפיין שמנהלת מפלגתו נגד יו"ר ישראל ביתנו אינו אישי. על העבודה: "זזה לימין הקיצוני"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"אני לא חושש שמישהו יעשה מעשה ויפגע באביגדור ליברמן", כך אמר היום (חמישי) ח"כ דב חנין (חד"ש) בראיון בוואלה! LIVE. חנין הסביר כי הקמפיין שמפלגתו מנהלת נגד יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור, ליברמן הוא לא אישי, אלא "קמפיין של השקפת עולם". לדבריו, "הקמפיין שלנו ממוקד ברעיון שליברמן בחר להוביל אותו".

חנים גם מתח ביקורת חריפה על מפלגת העבודה ואמר כי "העבודה בראשות ברק זזה לימין הקיצוני, זה דבר מדאיג ומאוד מצער". לדברי חנין, מבצע "עופרת יצוקה" משך את כל דפוסי ההצבעה של אזרחי ישראל לכיוון הימני: "המלחמה פגעה בנו וגם בציבור היהודי שנסחף לכיוונים יותר ימניים. בעקבות המלחמה". חנין תקף גם את מרצ ואמר כי "חיים אורון קרא להכות בחמאס ובכך הוא נתן לגיטימציה להיסחפות לאנשים שדרשו לפעול בכוח. אנשים שחשבו להצביע קדימה ילכו לליכוד, מהליכוד ילכו לליברמן, מצביעי מרצ עוברים לקדימה ומהעבודה יצביעו יותר ימינה".

לגבי התלבטות בין הצבעה למרצ לבין הצבעה לחד"ש, אמר חנין כי "לפני 30 שנה המצאנו סיסמת בחירות שהיתה הכי מוצלחת בכל הזמנים, היא היתה פרובוקטיבית ומרגיזה. הסיסמה היתה 'ישראל ופלסטין, שתי מדינות לשני עמים'. בסופו של דבר זה גרר את הפוליטיקה הישראלית שמאלה. אנחנו עוגן שמאלי של הפוליטיקה הישראלית. מרצ הולכת לספוג את העלייה של הכוחנות בשיח הציבורי".

כנשאל על תגובת המגזר הערבי למבצע בעזה, אמר חנין כי "אני מבין תגובות כועסות של חברי כנסת ערבים כמו טיבי וזחאלקה. חשוב לזכור כי צופה יהודי שפותח את הטלוויזיה בערב רואה תמונה של עזה מרחוק, כמעט שקיעה, כמעט רומנטי. הערבי שמדליק את הטלוויזיה רואה את "אל ג'זירה" וגם לי קשה לראות את מה שהוא רואה. לראות מבוגר שרץ עם ילד בן ארבע ומחזיק אותו בידיים, אלה דברים איומים. השאלה היא איך יוצרים עתיד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully