וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהב ומתגעגע": האזינו לאסרף בהקלטה לאם שכולה ימים לפני הרעש

המטייל הישראלי שנעדר בנפאל מאז רעידת האדמה הקליט הודעת תמיכה לאמו של טל יפרח, שנלחם לצדו ב"צוק איתן" ונהרג: "אוכל אותי שאני לא שם אתכם". אחותו של אסרף: "זה היה מרגש מאוד לשמוע את קולו"

צילום מסך

"זה אוכל אותי שאני לא שם אתכם לתמוך, אז אני מקליט את הקול שלי. תדעי שאני אוהב אותך, את כמו אמא שלי" – כך אמר אור אסרף, המטייל הישראלי שנעדר בנפאל, לאמו של טל יפרח, חייל צה"ל שנלחם לצדו במבצע 'צוק איתן' ונהרג, שעות לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וימים בודדים לפני הרעש בנפאל.

"אני עכשיו פה בנפאל, בכפר אקולוגי, בהתנדבות פה. עוד מעט אני אלך לבית ספר ללמד אנגלית איזו שעה, ואז אני אסע חזרה לקטמנדו", נשמע אסרף בהקלטה. "יהיה היום טקס יום הזיכרון שהשגרירות מארגנת, ויותר מאוחר בבית חב"ד ערב שירי לוחמים, אני אספר קצת על טל. אני כבר רואה את האווירה בארץ ומה הולך ואת כל הארגונים ליום הזיכרון, וזה קצת אוכל אותי שאני לא שם אתכם לתמוך, אז אני מקליט את זה שתשמעי את הקול שלי כי אני מאמין שזה יותר משמעותי ושזה יעשה יותר טוב. תדעי שאני אוהב אותך, את כמו אימא שלי. חבל לי שאני לא יכול להיות פה איתך, אבל באמת אני מתגעגע וכשאני אחזור אז אני אהיה אתכם".

לקריאה נוספת:
חבריו של אסרף אופטימיים: "אנשים חולצו גם אחרי חודש"
"הצלחנו לצמצם משמעותית את אזור החיפושים אחרי אור"
מאנטבה לקטמנדו: הקצין שהשתתף במבצע המיתולוגי חוזר להציל חיים

אור אסרף עם ענבל סטרול בליל סדר בנפאל. באדיבות המשפחה
"כשאחזור אני אהיה אתכם". אור אסרף/באדיבות המשפחה
"אוהב אותך המון, מתגעגע, תהיי חזקה, שולח חיבוק ענקי מפה מנפאל. חבל שאני לא יכול להיות איתך"

אסרף, שהקליט את הודעתו ארבעה ימים לפני רעידת האדמה הקטלנית שגבתה את חייהם של אלפים, סיפר כי הוא מתגעגע למשפחתו של חברו המנוח. "ננסה לעבור את היום הזה כמה שאפשר... לא קל, אבל אין מה לעשות. אוהב אותך המון, מתגעגע, תהיי חזקה, שולח חיבוק ענקי מפה מנפאל לך ולנוי. סיפרתי לך שאנחנו מצטלמים עם התמונות של טל והמחזיק מפתחות והחולצה והכול, ובסוף הטיול כשאני חוזר אז אני אערוך מהר סרטון ואעלה אותו ב-21 ביולי - בדיוק בשנה (למותו)". הוא הוסיף כי זה יהיה "סרטון עם כל התמונות מהטיול עם כל הנופים, זה יהיה סרטון מרגש ויהיה מיוחד. רק שתדעי שזה פרויקט שאני עובד עליו הרבה זמן".

הוא חתם את דבריו בהבטחה שידבר עם המשפחה בקרוב. "אביבה, בואי נהיה אנחנו חזקים, את ונוי, כולנו ביחד כמה שאפשר", אמר. "אוהב אותך, מתגעגע, ובואי נעבור את היום הזה ונדבר. להתראות, אוהב אותך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אמו של חלל "צוק איתן" טל יפרח לאור אסרף שנעדר בנפאל, 2 במאי 2015. מפייסבוק, צילום מסך
הפוסט שכתבה אמו של טל יפרח/צילום מסך, מפייסבוק

אחותו של אסרף סיפרה כי "כששמענו את קולו זה היה מרגש מאוד. אביבה התקשרה אלינו קודם וביקשה את רשותנו לפרסם את זה ולעלות את זה בפייסבוק. מיד הסכמנו. זה מראה על האופי של אור, שגם מרחוק הוא חשב על אביב. אנחנו בקשר עם המשפחה של אביבה". לגבי החיפושים אמרה: "אנחנו מקווים שמחר יתחדשו החיפושים ומקווים לטוב".

אביבה יפרח, אמו של טל, שמעה אמש (שבת) את ההקלטה לראשונה ופרסמה פוסט בפייסבוק שבו הביעה תקווה שאור יימצא בריא ושלם: "מבטיחים לך שנגיע אליך, שנמצא אותך! לא נשאיר אותך באף מערה חשוכה, לא נשאיר אותך מתחת לאבנים. נרים אבן, אבן, נאכל חול, נשרוד את הקור - כפי שאתה התאמנת ונלחמת למעננו, אור. אור שלנו אני אחכה לך כי טל כבר לא יגיע ואתה כן. לא מוותרים על התקווה". לבסוף היא כתבה: "שתפו את הפוסט וביחד נמצא את אור".

בתוך כך, הלילה הודיע דובר צה"ל כי מאמצי איתורו וחילוצו של אסרף ממשיכים וכוחות יחידת החילוץ וההצלה, יחד עם כוחות צבא נפאל, עושים כל מאמץ לאתרו.

(עדכון ראשון: 23:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully