וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בהפגנת הענק נגד טראמפ: "חשבתי על לפוצץ את הבית הלבן"

22.1.2017 / 23:35

אנשי ציבור וכוכבי תרבות רבים צעדו הערב בהפגנת האלפים שהתקיימה בוושינגטון נגד מדיניות טראמפ. "אני מבקשת שבתי תהנה מאותן זכויות על גופה שמהן נהנתה בתך, איוונקה", קראה סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון בהפגנה נגד דונלד טראמפ בוושינגטון, 17 בינואר 2017. רויטרס
סקרלט ג'והנסון בהפגנה בוושינגטון/רויטרס

מאות אלפי נשים וגברים צעדו אתמול (שבת, שעון ישראל) בהפגנת ענק, מהגדולות שראתה העיר וושינגטון בתולדותיה, במחאה על מינויו של טראמפ לנשיא ארה"ב. בתחילה התכוונו מארגני הטקס לצעוד אל הבית הלבן, אולם המשטרה המקומית חששה שכמות המשתתפים תגרום להפגנה לצאת משליטה והודיעה שלא תאפשר להם להגיע אל משכנו של הנשיא.

תחת זאת הקשיבו המשתתפים לשורה של נאומים של כוכבי תרבות ומובילים חברתיים, ביניהם הפעילה לזכויות הנשים גלוריה סטיינם, הסנטורית אליזבת וורן והשחקנית אמריקה פררה.

כוכבת הקולנוע סקרלט ג'והנסון זכתה לתשואות רבות כשעלתה לבמה לדבר בזכות חופש הנשים על גופן, ונגד המדיניות שוללת ההפלות שמתכוון ממשלו של טראמפ להוביל. "הנשיא טראמפ, אני לא הצבעתי עבורך. עם זאת אני מכבדת את העובדה שאתה הוא הנשיא הנבחר, והייתי רוצה שיתאפשר לי לתמוך בך. אבל קודם אני מבקשת שאתה תתמוך בי", קראה ג'והנסון, "שתתמוך באחותי, שתתמוך באמי, שתתמוך בחברתי הטובה ביותר ובכל החברות שלנו, שתתמוך בגברים ובנשים כאן היום שמחכים בקוצר רוח לראות מה יהיו המהלכים הבאים שלך, וכיצד הם ישפיעו על חייהם.

"אני מבקשת שתתמוך בבתי, שכתוצאה מהמינויים שעשית תגדל במדינה שהולכת אחורה במקום קדימה, ושאולי לא יתאפשר לה לבצע בחירות הקשורות בעתידה ובגופה - בחירות שלבתך, איוונקה, הייתה הזכות לקבל"

את ההצגה גנבה גם הפעם מדונה, שסיפקה נאום תקיף במיוחד, העידה על מחשבות לפגוע בבית הלבן והטיחה גידופים מרומזים לעברם של הנשיא החדש וצוותו. "כן, אני כועסת , כן, אני זועמת, כן, חשבתי לא מעט על לפוצץ את הבית הלבן. אבל אני יודעת שזה לא ישנה דבר. אנחנו לא יכולים ליפול למרה שחורה. כפי שכתב פעם המשורר ויסטן יו אודן בערב מלחמת העולם השנייה: "עלינו לאהוב זה את זה או למות". אני בוחרת באהבה. האם אתם איתי? אמרו זאת ביחד איתי: אנחנו בוחרים באהבה.

"המהפכה מתחילה כאן ועכשיו. המאבק על הזכות לחופש, על הזכות להיות מי שאנחנו, על הזכות לשוויון. בואו נצעד יחד דרך החשיכה הזאת ועם כל צעד תדעו שאנחנו לא מפחדים, שאנחנו לא לבד, שאנחנו לא ניכנע, שיש כוח באחדותנו ושאף כוח מתנגד יוכל לעמוד מול סולידריות אמיתית. ולמי שממעיט בערכנו, שמתעקשים שהצעדה הזאת לא תשיג דבר - לכו תדזיינו. זהו תחילתו של שינוי, שינוי שידרוש מאיתנו קורבנות, שינוי שידרוש מרבים מאיתנו לעשות שינוי בחייהם. אבל זוהי החותמת של מהפכה".

(עדכון ראשון: 22:55)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אלישיה קיז בהופעה במהלך ההפגנה נגד דונלד טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ייק ג'ילנהול בהפגנה נגד דונלד טראמפ בוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמה ווטסון בהפגנה נגד דונלד טראמפ בוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה ושר בהפגנה נגד דונלד טראמפ בוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיילי סיירוס בהפגנה נגד דונלד טראמפ בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריאנה גרנדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטי פרי בהפגנה נגד דונלד טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully