וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות גן ילדים שכח פעוט בן שלוש בחצר - וימשיך בתפקידו

13.7.2017 / 9:10

הגננת והסייעות לא הבחינו בפעוט שנרדם בפינת החצר ונמצא המום לאחר ששהה שעתיים בחום. משיחה שקיימו הוריו עם מפקחת משרד החינוך היא סיפרה לתדהמתם שאירעו בעבר מקרים דומים - ותגובות המשרד היו זהות

נבו גילווארג מגיע ליום הראשון בגן אגדה בקריית אתא, 1 בספטמבר 2015. ערן גילווארג
כנראה לא המקרה היחיד. למצולמים אין קשר לכתבה/ערן גילווארג

צוות גן ילדים ששכח פעוט בן שלוש בחצר בשיא החום קיבל את גיבוי משרד החינוך וימשיך בתפקידו גם בשנה הבאה – כך נודע השבוע לוואלה! NEWS. בחודש שעבר נשכח הפעוט בגינת הגן שבמועצה האזורית לב השרון בין השעות 14:00 ל-16:00, כשנמצא על ידי סייעת מהגן השכן כשהוא המום, בוכה ואדום.

למרות המקרה החריג, בשיחה בין הוריו של הילד לבין המפקחת ממשרד החינוך האחראית על גן הילדים, נאמר להם שמשרד החינוך ימשיך לגבות את צוות הגן, והוא צפוי להמשיך באותה מתכונת בשנת הלימודים הבאה. לטענתם, ההחלטה נקבעה בשימוע שנערך לצוות הגן כמה ימים לאחר התקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
ד"ש מטהראן: דגל פלסטין בגבול הצפון מבהיר מי מרסן את חיזבאללה
ישיבה מתוחה על תכנית קלקיליה: הבנייה לא תקודם עד לדיון נוסף
דאגה לבריאותו של ח"כ חזן או החרמה זדונית: הקרב על המזגן

גן הילדים שבו הילד בלע חול, 30 באפריל 2017. שי מכלוף
"ב'כמעט אסון' הכל בסדר?"/שי מכלוף

היא אמרה שהופקו הלקחים, אבל הגננת לא תושעה, תורחק או תועבר", שחזר אביו של הפעוט את השיחה. "האם מערכת החינוך נוקטת בצעדים רק אם קורה אסון ? – וב'כמעט אסון' הכל בסדר?", שאל ולא רק שנותר ללא מענה, אלא שלהפתעתו סיפרה לו המפקחת בניסיונותיה להרגיעו על אירועים דומים שהתרחשו בעבר. "היא סיפרה שהיו מקרים כאלה ברחבי המחוז והארץ, ויש נהלים ברורים מאוד למקרים כאלה, והם לא כוללים השעיה", תיאר.

אמו של הפעוט סיפרה כי רק כמה ימים לאחר המקרה צוות הגן הוזמן לשימוע. מדבריה של אמו לאחר פרסום המקרה, עולה שהפעוט נרדם בפינת החצר, והצוות לא שם לב לחסרונו כשהכניס את שאר הילדים חזרה לגן. הוא נמצא שעתיים לאחר מכן, כשחלק מילדי הגן החלו לחזור לביתם וצוות הגן, כולל הגננת והסייעות, סיים את יום עבודתו.

משרד החינוך סירב להתייחס להחלטה על השארת הצוות בגן, ומסר: "מדובר באירוע חמור, שנבדק ומטופל על ידי גורמי המקצוע במשרד. הילד ומשפחתו מקבלים תמיכה וליווי".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully