וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משפטו של צבי בר: "החשדות נגדו התחזקו"

גלעד גרוסמן

14.2.2013 / 11:10

עורך דינו של ראש עיריית רמת גן, שנאשם בקבלת שוחד מקבלנים בסך שני מיליון שקלים, הלין על עיתוי הגשת כתב האישום. "בפרשה הזאת שערוריה רודפת שערוריה", אמר

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן

בבית המשפט המחוזי בתל אביב נפתח הבוקר (רביעי) משפטו של ראש עיריית רמת גן, צבי בר, בגין שורה של עבירות שוחד מקבלנים בסך שני מיליון שקלים, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ושיבוש מהלכי משפט. בתחילת הדיון אמר פרקליטו של בר, עו"ד נבות תל צור, כי "בפרשה הזאת שערוריה רודפת שערוריה". הוא קבל על כך שכתב האישום הוגש נגד בר שלושה ימים לאחר שזומן לחקירה נוספת במשטרה, ומבלי שנערך לו שימוע נוסף. לעומתו, נציג הפרקליטות אמר כי "החשדות נגדו רק התחזקו" בעקבות השלמות החקירה.

ראש עיריית רמת גן צבי בר בעת הקראת הדין בעניינו בבית המשפט המחוזי בת"א, פברואר 2013. דרור עינב
"שערוריה רודפת שערוריה", אמר עורך דינו. צבי בר בדיון, הבוקר/דרור עינב

עוד טען עו"ד תל צור, כי הפרקליטות מסרבת להעביר לידי ההגנה את חומר החקירה. מנגד, נציג הפרקליטות טען כי ההגנה יכולה לצלם את החומרים, וכי החוק לא מחייב שימוע נוסף. השופט צבי גורפינקל דחה את המשך המשפט בכשלושה חודשים, כדי לאפשר להגנה ללמוד את החומר ולהחליט האם להגיש טענות מקדמיות או להשיב לכתב האישום.

לאחר הדיון אמר בר כי הוא חף מפשע וכי האמת תצא לאור. "זה מכביד עלי אבל אני ממשיך לעבוד", אמר. עוד תל צור הוסיף כי "מדובר ברדיפת עובד ציבור". יו"ר ועד עובדי עיריית רמת גן, שמוליק מזרחי, מתנגד בולט של בר, אמר שעל ראש העיר להתפטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראש עיריית רמת גן צבי בר בעת הקראת הדין בעניינו בבית המשפט המחוזי בת"א, פברואר 2013. דרור עינב
אחד ממתנגדיו הבולטים בעיר קרא לו להתפטר. בר, הבוקר/דרור עינב

החקירה נגד בר נפתחה כבר לפני כחמש שנים, ובמסגרתה נחקרו עשרות רבות של עדים ומעורבים ונתפס חומר ראיות רב בארץ ובחו"ל. כבר לפני כשנתיים הודיעה הפרקליטות על הכוונה להגיש כתב אישום נגד בר, ולפני שנה נערך לו ולמעורבים שימוע בעניין. לאחרונה הצליחה בפרקליטות לגייס עד מדינה נגד בר - מה שהביא להחלטה הסופית בפרשה. המשטרה ביצעה בזמן האחרון השלמות חקירה, וגם בר נחקר שוב לפני מספר ימים. בעקבות כך, הורה פרקליט המדינה משה לדור על הגשת כתב האישום.

  • עוד באותו נושא:
  • צבי בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully