וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: היכו עובדים זרים במוט כי "לא נתנו סיגריה"

16.8.2012 / 13:58

שני אזרחי הודו אמרו כי הותקפו בהרצליה על ידי המון זועם של בני 16, מפני שסירבו לתת להם סיגריות. אחד הנערים נעצר, אך שוחרר לאחר שהתברר כי לא לקח חלק פעיל בתקיפה

נמשך גל האלימות נגד האזרחים הזרים: נער בן 16 נעצר לפנות בוקר (חמישי) בחשד שתקף יחד עם חבריו שני אזרחי הודו ברחוב בן גוריון בהרצליה. הצעיר הובא הבוקר לבית משפט השלום לנוער בתל אביב, שם שוחרר לביתו לאחר שמחקירתו עלה כי לא נטל חלק פעיל בתקיפה. המשטרה מחפשת אחר מספר נערים נוספים, שעל פי החשד נטלו חלק באירוע.

התקיפה התרחש סמוך לחצות, אז שני האזרחים הזרים שהו ברחוב כאשר, לפי עדותם, ניגשו אליהם כעשרה נערים, כולם בסביבות גיל 16, וביקשו מהם סיגריות. לאחר שהשניים סירבו לבקשתם, תקפו אותם הנערים והיכו אותם במוטות ברזל ובקרשים. לאחר מכן נמלטו הנערים מהמקום.

קורבנות התקיפה, לכאורה, מיהרו להזעיק את המשטרה. כוחות של משטרת תחנת גלילות הגיעו למקום ומצאו את השניים כשהם סובלים מחבלות. אחד מהם אף פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא. השוטרים החלו לבצע סריקות באזור, במהלכן עצרו את הנער בן ה-16.

הנער נלקח, כאמור, לחקירה במשרדי תחנת גלילות. בחקירתו הודה כי היה נוכח בתקיפה, אך לא נטל בה חלק פעיל. במהלך החקירה, נשאל הנער גם לזהות החשודים הנוספים. הבוקר שחרר אותו שופט בית משפט השלום לנוער לביתו, ללא כל תנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully