וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים ירו לעבר מסעדה בדרום - ושיגרו רקטות

רמי שני

9.7.2012 / 19:49

שתיים מהרקטות נפלו בשטח הרשות, בעוד השלישית התפוצצה בנגב המערבי ולא גרמה לנפגעים או לנזק. בתקרית ירי שאירעה בצומת יד מרדכי, נזק נגרם למבנה המסעדה ולמכונית סמוכה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן)

התחממות בגבול הדרום? שתי רקטות נורו הערב (שני) מרצועת עזה לעבר שטח ישראל והתפוצצו בשטח הרשות הפלסטינית. באירוע דומה שאירע מוקדם יותר, שוגרה רקטה מרצועת עזה והתפוצצה בשטח פתוח בנגב המערבי. הרקטה פגעה בסמוך לקבוצה חקלאים וציוד חקלאי, באירוע בו לא דווח על נפגעים או על נזק.

פלסטינים ירו לעבר רכב ומסעדה ביד מרדכי. דייב בוימוביץ'
הרכב שניזוק מהירי ביד מרדכי/דייב בוימוביץ'

בתוך כך, ירו הערב פלסטינים לעבר מסעדה הסמוכה לצומת יד מרדכי. כתוצאה מהירי, שמקורו גם הוא ברצועת עזה, נגרם נזק קל למכונית שעמדה במגרש החניה הסמוך וכן למבנה שנורה. צה"ל ומשטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

מדובר צה"ל נמסר כי "אש מקלעים נורתה בשעות הערב מרצועת עזה לעבר צומת יד מרדכי, צה"ל השיב באש לעבר מקורות הירי". עוד נמסר בהודעת דובר צה"ל, כי "בעקבות האירוע הוכרזה כוננות ביישובים הסמוכים למקום הפגיעה, עם סיום סריקות כוחות צה"ל באזור, הוחזרה הכוננות לשגרה". "צה"ל לא יהסס לפעול בנחישות ובעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד תושבי מדינת ישראל. ארגון החמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר.

ירי מרצועת עזה על מסעדה ביחד מרדכי, יולי 2012. דובר צה"ל
כוננות הוכרזה ביישובי האזור/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully