וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון עוזב את קדימה: "זאת הרי הצטרפות לליכוד"

שעות לאחר שמופז הושבע לשר הודיע יו"ר מועצת קדימה, חיים רמון, על פרישתו מהמפלגה. "צריך להקים מפלגה שתהווה אלטרנטיבה", אמר והזכיר את לפיד כמי שיכול להיות שותף בה

הצטרפותו של יו"ר קדימה, שאול מופז, לממשלת נתניהו מתחילה לגבות קורבנות: חיים רמון, יו"ר מועצת קדימה, הודיע הערב (רביעי) על פרישתו מהמפלגה ואמר לוואלה! חדשות כי עזב את קדימה בעקבות הצטרפותה לממשלה. "אמרתי שאני מוכן לסייע ולעזור לאחר שמופז נבחר, אז בוודאי שפרשתי בגלל ההצטרפות לקואליציה", אמר. "רבים רצו מזמן לעשות זאת. חצי סיעה רצתה במהלך הקדנציה לעזוב לליכוד. הם לא הצטרפו עכשיו לממשלת ליכוד, הם הצטרפו לליכוד".

רמון ציטט את לבני שאמרה: "יש שתי קדימה" ואמר כי "בחרו בקדימה הזאת ואני לא בקדימה הזאת". הוא הוסיף כי "יש חלל גדול של מפלגת מרכז שצריך להקים אותה. כמו שהאמנתי שצריך לעשות מפץ גדול והרבה שנים הוא לא קם אבל בסוף הוא קם".

לגבי עתידו אמר רמון כי "קרו כמה תקלות בדרך ועכשיו צריך להקים מפלגה גדולה שתהווה אלטרנטיבה". בנוסף, רמון לא שולל חבירה לשחקן החדש - יאיר לפיד ואמר כי הוא "יכול להיות חלק מזה. צריך שילוב של ותיקים וכוחות חדשים".

"קדימה הוצעה למכירת חיסול"

מוקדם יותר ח"כ רוברט טיבייב הודיע כי לא ישתתף בהצבעה על מינוי מופז לשר בממשלה. "קדימה הוצעה למכירת חיסול ונתניהו קנה אותה", אמר טיבייב. "לא אשתתף בהצבעה ולא אצביע נגד, כיוון שמדובר במאבק עקרוני ולא אישי".

לקריאה נוספת:
מופז הושבע לשר בממשלה: "ייתכן שיתווספו עוד שרים"
בקדימה טוענים: להסכם ממשלת האחדות יש תאריך תפוגה
ממשלת האחדות יוצאת לדרך: חלוקת התפקידים המסתמנת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully